Balíček vzorků v těhotenství

Příprava na mateřství je náročná. Pro všechny těhotné maminky v druhé polovině těhotenství, jsme připravili balíček plný vzorků.  Můžete si tak vyzkoušet různé výrobky, ještě předtím, než se vaše miminko narodí.

Jak balíček vzorků Happy Baby získat?

Naše balíčky si můžete vyzvednout u vašeho gynekologa nebo na některém z našich alternativních distribučních míst. Jestli váš gynekolog naše balíčky vydává zjistíte na této mapě – Mapa spolupracujících gynekologů. Balíček potom pro vás bude připraven přibližně v 6. měsíci těhotenství.

 

Co vše balíček obsahuje?

Obsah balíčku se liší podle regionu i podle období. Ročně jich vydáme maminkám v ČR 100 000 a to už je opravdu hodně dárků. Vždy se ale snažíme maminkám přinášet, co nejvíce vzorků a každý jednotlivý připravujeme s láskou.

Balíček má podobu látkového pytle s nápisem A… do pytle s tím! Vždy je přes stahovací šňůrky zabezpečen naší ochranou samolepkou, která zaručuje, že obsah je stejný jako při expedici za našeho skladu.

V případě jakéhokoliv problému s našimi balíčky kontaktujte naši kolegyni z distribuce na e-mailu [email protected]

Podívejte se do naší skupiny na Facebooku, kde maminky sdílí aktuální obsah našich balíčků – Facebook Maminky Happy Baby

 

Sdílejte
Kompletní portfolio HBKompletní portfolio HBreklama
  1. [email protected]

    Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o radu. Chodím k Mudr. Hynkovi Harankayovi, který by měl dle seznamu s vámi spolupracovat. Jsem teď ve 26tt, zatím jsem nedostala žádný balíček. Je lepší si u vás objednat celou kolekci a vyzvednout u něj? Nebo mám počkat, zda něco dostanu automaticky? Děkuji 🙂

  2. Terezie

    Dobrý den, u gynekologa jsem dostala na začátku těhotenství portfolio ( těhotenskou průkazku, průvodce těhotenstvím,..). Nyní jsem 32.tt , sestřičky jsem se na balíček ptala, bohužel nevěděla. Gynekolog s Vámi spolupracuje. Je možné tedy objednat balíček jen ten A je to v pytli? Popř. lze objednat celé portfolio – všechny balíčky, i v případě, že jsem stále ještě těhotná 😀 😀

  3. Gita P.

    Dobrý den, měla bych zájem o balíček. Můj gynekolog bohužel s vámi nespolupracuje. Chtěla jsem si balíček objednat online za poštovné a balné, ale narazila jsem na problém s platbou. Je možné balíček zaplatiti jiným způsobem než-li kreditní kartou (např. převodem)? Děkuji za odpověď 🙂

  4. Mimee

    Dobrý den, dočetla jsem se, že balíček se dostane u spolupracujících gynekologů automaticky, ale již v minulém těhotenství jsem ho nedostala, proto bych se chtěla zeptat, zda jaké jsou přesně podmínky? Stačí být zde zaregistrovaná nebo to musím nahlásit na gynekologii? Děkuji

    1. Kateřina – maminka Happy Baby

      Dobrý den,

      pokud je to náš spolupracující lékař, měla by jste jej dostat automaticky – pokud jste jej nedostala, připomeňte se lékaři, nebo sestře. Je možné, že na něj zapomenou, nebo jej třeba v momentální době nemají na skladu.
      Vždy je možné si je i objednat na našich webových stránkách v klubu maminek a nechat si zaslat celé portfolio domů.

      Přeji hezký den, Katka

  5. Marketa

    Dobrý den, dnes jsem dostala balíček A…do pytle s tím, u svého gynekologa. Balíček je super, jen škoda, že všechny slevové kupóny půjdou do koše, protože už nejsou platné (bohužel do 31.12. 2020 ☹️)

    1. maminka Renata

      Dobrý den, Markéto,

      to nás velmi mrzí. Z našeho skladu balíčky odcházejí tak, aby se vše dalo využít. K lékařům zavážíme podle objednávek cca každé 2 – 3 měsíce. Někdy se však může stát, že dojde k chybě při systému skladování (balíčky jsou vydávány od nejnovějších), nebo se např. sníží počet těhotných maminek. Pak dojde k tomu, že starší balíčky zůstávají v skladových prostorech lékařů. Bohužel není v našich silách dohlédnout na správné vydávání balíčků. Prosím přijměte naši omluvu. Zkuste se podívat do Klubu maminek, kde si můžete stáhnout a uplatit další slevy, které jsme pro vás domluvili. Děkujeme

    1. maminka Renata

      Dobrý den,

      to nás velmi mrzí. Z našeho skladu balíčky odcházejí tak, aby bylo možné veškeré slevy uplatnit a vzorky vyzkoušet. Balíčky doručujeme lékařům v určitých intervalech. V okamžiku předání už bohužel nejsme schopni uhlídat, v jakém pořadí jsou vydávány. Napište prosím kolegyni Hance ([email protected]), u kterého lékaře jste balíček takový balíček dostala. Požádáme o překontrolování skladu. Děkujeme.

  6. Klára A.

    Dobrý den, objednala jsem si komplet vašich balíčků. V pytli A … do pytle s tím je pěkný balíček vzorků od Tesca, ale všechny přiložené slevové kupóny byly do konce září. Což je v prosinci trochu k ničemu 😟. Docela to zamrzí. Jiná je tento pytel mnohem bohatší než samotný kufřík

    1. maminka Renata

      Dobrý den, Moniko,

      v případě, že s námi váš gynekolog nespolupracauje, můžete si balíček, který maminky dostávají na konci těhotenství telefonicky rezervovat v některém z našich náhradních distribučních míst http://www.happybaby.cz/alternativni-distribuce. Kompletní portfolio našich balíčků si můžete objednat ZDE: https://klub.happybaby.cz/produkt/vsechny-balicky-happy-baby/. Děkujeme

  7. Balian

    Dobrý den,
    Ptala jsem se tedy mé gynekoložky (spolupracuje s vámi), ale balíček pro mě nemá…
    Právě jsem začala 36tt, takže by pro mě balíček teoreticky mít měla… 😐
    Mám si tedy balíček objednat mimo mou lékařku?

    1. maminka Renata

      Dobrý den,

      lékařům doručujeme balíčky na základě toho, jaký počet těhotných maminek nám nahlásí. Balíčky tedy nejsou zasílány na jméno konkrétní maminky. Pokud vašemu lékaři chybí balíčky a není tedy možné vám balíček předat, obraťte se prosím na naši kolegyni Hanku ([email protected]). Spojí se s vaším lékařem, případně zařídí vyzvednutí balíčku v některém z našich náhradních distribučních míst. Děkujeme

    1. maminka Renata

      Dobrý den,
      lékaři balíčky předávají maminkám na začátku 3. trimestru. Prosím ověřte, zda s námi vaše lékařka spolupracuje (www.happybaby.cz/gynekologove). Pokud ano, prosím požádejte svou lékařku o balíček. Děkujeme

      1. Balian

        Spolupracuje s vámi. Požádám ji tedy o něj.
        Děkuji!

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě