Příprava na mateřství je náročná. Pro všechny těhotné maminky v druhé polovině těhotenství, jsme připravili balíček plný vzorků. Můžete si tak vyzkoušet různé výrobky, ještě předtím, než se vaše miminko narodí.
Jak balíček vzorků Happy Baby získat?
Naše balíčky si můžete vyzvednout u vašeho gynekologa nebo na některém z našich alternativních distribučních míst. Jestli váš gynekolog naše balíčky vydává zjistíte na této mapě – Mapa spolupracujících gynekologů. Balíček potom pro vás bude připraven přibližně v 6. měsíci těhotenství.
Co vše balíček obsahuje?
Obsah balíčku se liší podle regionu i podle období. Ročně jich vydáme maminkám v ČR 100 000 a to už je opravdu hodně dárků. Vždy se ale snažíme maminkám přinášet, co nejvíce vzorků a každý jednotlivý připravujeme s láskou.
Balíček má podobu látkového pytle s nápisem A… do pytle s tím! Vždy je přes stahovací šňůrky zabezpečen naší ochranou samolepkou, která zaručuje, že obsah je stejný jako při expedici za našeho skladu.
V případě jakéhokoliv problému s našimi balíčky kontaktujte naši kolegyni z distribuce na e-mailu [email protected]
Podívejte se do naší skupiny na Facebooku, kde maminky sdílí aktuální obsah našich balíčků – Facebook Maminky Happy Baby
Romana V.
Dobry den ,
Měla bych zájem o Vak ale jak jsem se dovezla bude možné jej objednat na HappyBaby ,až bude obnovení klubu .Informovat budete na FB ,lze zjistit i jinak ,když FB nemám?Moc děkuji Romča
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, minulý týden se již nový klub spustil – zasílám odkaz na stránky 🙂 https://eshop.happybaby.cz
[email protected]
Dobrý den můj gynekolog Svámi není jak a kde jsi ty balíčky můžu vyzvednout děkuji
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, všechna náhradní distribuční centra byla uzavřena již několik let zpátky. Nyní pro maminky, které nedostanou balíčky od svého lékaře, je možnost objednat na stránkách HappyBaby – obnovení klubu bude v nejbližších dnech – o všem budeme včas informovat na stránkách FB – Maminky HappyBaby.
Miluse K.
Dobrý den, mám ginekologa MUDr. Klikar Jiří a jsem v 36 tt a dostala jsem zatím jen první balíček ale ne ten vak. 😊 😊 😊
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, u gynekologa se již vak nedává. Ten je k dispozici jen přes náš klub. Připravujeme nové stránky, které budou spuštěny v nejbližší době – o všem budeme informovat na FB a IG.
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, pro upřesnění – u spolupracujících gynekologů stále můžete dostat naše produkty, tak jak je to popsáno na stránkách HappyBaby. Nejsou však již ve “vaku” z netkané textilie, ale došlo ke změně obalového materiálu. Pokud by jste měla zájem o vak z netkané textilie A do pytle s tím, se vzorky pro těhotné, ten je nadále k dispozici pouze na našich klubových stránkách.
[email protected]
Dobrý den, pokud jsem nedostala u gynekologa, kde lze objednat?
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, půjde objednat přes naše nové stránky, které budou brzy spuštěny – o všem budeme informovat na FB a IG.
Michaela B.
Dobrý den, kde máte prosím alternativní distribuční místa ?
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, všechna náhradní distribuční místa byla zrušena na začátku pandemie.
eliska K.
Dobrý den chodím k paní doktorce MUDr Jana Voborská Neudeckerova v unica Praha a žádný balíček jsem nedostala.
A jsem už v 8 měsíci.
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, na našich stránkách je seznam spolupracujících lékařů. Balíčky lze získat u nich, nebo objednáním na našich stránkách – tady bude obnoven v průběhu následujícího týdne.
Veronika H.
Dobrý den,také mám dotaz… Mám gynekologa Mudr.Foura,který je váš spolupracující lékař… zajímá mne,zda si musím o balíčky říct,nebo jestli je dostanu automaticky? Zatím jsem v 7.týdnu.děkuji za odpověď
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, vydávání balíčků u lékaře si řeší lékaři, nebo jejich sestry a je to naprosto individuální.
Ivana Z.
Dobrý den, chodím na gynekologii, k paní doktorce,která je spolupracující lékař. První složky ve 3.měsíci jsem dostala,ale druhý balíček, který by se měl dostávat v šestém už ne. Je nějaká jiná možnost kde jej vyzvednout nebo se mám zeptat doktorky?
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, žádné jiné místo k vyzvednutí není. Zeptejte se své lékařky, nejspíš na vás pouze zapomněla. Objednat balíčky lze i přes naše stránky, tak je to ale zpoplatněno, za cenu poštovného a manipulace.
Denisa K.
Dobrý den, objednala jsem si celé portfolio a od 3.8. mi v aplikaci České pošty svítí že budete balíček posílat, ale ještě jste ho nepřestali poště. Mohu se zeptat, jak to tedy s balíčkem vypadá? Děkuji
Tichopádová
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den Deniso, naší dodací dobu máme uvedenou na našich stránkách – u balíčku se v současné době jedná o 5 týdnů od objednání. Balíčky jsou již nabalené a připravené se štítky, ale čeká se na předání ČP. Primárně zásobujeme gynekologie a porodnice, aby maminky mohly balíček dostat včas přímo u porodu. Prosím tedy o vaší trpělivost, balíčky se snažíme odesílat dříve než je avizovaná doba na našich stránkách. O přesném termínu budete informována přes ČP.
[email protected]
Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o radu. Chodím k Mudr. Hynkovi Harankayovi, který by měl dle seznamu s vámi spolupracovat. Jsem teď ve 26tt, zatím jsem nedostala žádný balíček. Je lepší si u vás objednat celou kolekci a vyzvednout u něj? Nebo mám počkat, zda něco dostanu automaticky? Děkuji 🙂
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, zkuste se příští návštěvu zeptat sestřičky na naše balíčky.
V případě si objednejte celé naše portfolio na našich stránkách.
Terezie
Dobrý den, u gynekologa jsem dostala na začátku těhotenství portfolio ( těhotenskou průkazku, průvodce těhotenstvím,..). Nyní jsem 32.tt , sestřičky jsem se na balíček ptala, bohužel nevěděla. Gynekolog s Vámi spolupracuje. Je možné tedy objednat balíček jen ten A je to v pytli? Popř. lze objednat celé portfolio – všechny balíčky, i v případě, že jsem stále ještě těhotná 😀 😀
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den,
pbjednat lze určitě celé naše portfolio, i když jste teprve těhotná – lze tak udělat na našich webových stránkách, v klubové sekci 🙂
Gita P.
Dobrý den, měla bych zájem o balíček. Můj gynekolog bohužel s vámi nespolupracuje. Chtěla jsem si balíček objednat online za poštovné a balné, ale narazila jsem na problém s platbou. Je možné balíček zaplatiti jiným způsobem než-li kreditní kartou (např. převodem)? Děkuji za odpověď 🙂
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den Gito, bohužel jiná platba za balíčky není možná. Zkuste se domluvit s jinou maminkou ve svém okolí, nebo s někým z rodiny, kdo Vám s platbou může pomoc.
Mimee
Dobrý den, dočetla jsem se, že balíček se dostane u spolupracujících gynekologů automaticky, ale již v minulém těhotenství jsem ho nedostala, proto bych se chtěla zeptat, zda jaké jsou přesně podmínky? Stačí být zde zaregistrovaná nebo to musím nahlásit na gynekologii? Děkuji
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den,
pokud je to náš spolupracující lékař, měla by jste jej dostat automaticky – pokud jste jej nedostala, připomeňte se lékaři, nebo sestře. Je možné, že na něj zapomenou, nebo jej třeba v momentální době nemají na skladu.
Vždy je možné si je i objednat na našich webových stránkách v klubu maminek a nechat si zaslat celé portfolio domů.
Přeji hezký den, Katka
Marketa
Dobrý den, dnes jsem dostala balíček A…do pytle s tím, u svého gynekologa. Balíček je super, jen škoda, že všechny slevové kupóny půjdou do koše, protože už nejsou platné (bohužel do 31.12. 2020 ☹️)
maminka Renata
Dobrý den, Markéto,
to nás velmi mrzí. Z našeho skladu balíčky odcházejí tak, aby se vše dalo využít. K lékařům zavážíme podle objednávek cca každé 2 – 3 měsíce. Někdy se však může stát, že dojde k chybě při systému skladování (balíčky jsou vydávány od nejnovějších), nebo se např. sníží počet těhotných maminek. Pak dojde k tomu, že starší balíčky zůstávají v skladových prostorech lékařů. Bohužel není v našich silách dohlédnout na správné vydávání balíčků. Prosím přijměte naši omluvu. Zkuste se podívat do Klubu maminek, kde si můžete stáhnout a uplatit další slevy, které jsme pro vás domluvili. Děkujeme
Markéta S.
Dobrý den, můj gynekolog balíčky neposkytuje. Je možné ho získat přes odběrové místo zdarma ? Děkuji za ochotu a odpověď
Lucie – Maminka Happy Baby
Pěkný den, Markéto, bohužel díky aktuální situaci je většina alternativních distribučních míst – mateřských center uzavřena. Balíčky si ale můžete za balné a poštovné objednat až domů v našem klubu – https://klub.happybaby.cz/produkt/vsechny-balicky-happy-baby/
[email protected]
Dobrý den, taktéž půlak kuponu šla do koše, už nebyly platné 🙁 škoda…
maminka Renata
Dobrý den,
to nás velmi mrzí. Z našeho skladu balíčky odcházejí tak, aby bylo možné veškeré slevy uplatnit a vzorky vyzkoušet. Balíčky doručujeme lékařům v určitých intervalech. V okamžiku předání už bohužel nejsme schopni uhlídat, v jakém pořadí jsou vydávány. Napište prosím kolegyni Hance ([email protected]), u kterého lékaře jste balíček takový balíček dostala. Požádáme o překontrolování skladu. Děkujeme.
Klára A.
Dobrý den, objednala jsem si komplet vašich balíčků. V pytli A … do pytle s tím je pěkný balíček vzorků od Tesca, ale všechny přiložené slevové kupóny byly do konce září. Což je v prosinci trochu k ničemu 😟. Docela to zamrzí. Jiná je tento pytel mnohem bohatší než samotný kufřík
maminka Renata
Dobrý den Kláro,
velmi mne mrzí, že kupony ve vašem balíčku byly propadlé. Předala jsem k řešení dále. Kolegyně se vám brzy ozve s řešením.
Děkuji.
Renata Šejnová
Monicass
Dobrý den, chci se zeptat chtěla bych si objednat box v těhotenství ale nemohu to již nikde najít máte je ještě děkuji Vám a kde objednat
maminka Renata
Dobrý den, Moniko,
v případě, že s námi váš gynekolog nespolupracauje, můžete si balíček, který maminky dostávají na konci těhotenství telefonicky rezervovat v některém z našich náhradních distribučních míst http://www.happybaby.cz/alternativni-distribuce. Kompletní portfolio našich balíčků si můžete objednat ZDE: https://klub.happybaby.cz/produkt/vsechny-balicky-happy-baby/. Děkujeme
Marus K.
Dobrý den.
Objednala jsem si balíček, jak dlouho trvá doručení?
maminka Renata
Dobrý den,
doba dodání je cca 3 týdny.
Balian
Dobrý den,
Ptala jsem se tedy mé gynekoložky (spolupracuje s vámi), ale balíček pro mě nemá…
Právě jsem začala 36tt, takže by pro mě balíček teoreticky mít měla… 😐
Mám si tedy balíček objednat mimo mou lékařku?
maminka Renata
Dobrý den,
lékařům doručujeme balíčky na základě toho, jaký počet těhotných maminek nám nahlásí. Balíčky tedy nejsou zasílány na jméno konkrétní maminky. Pokud vašemu lékaři chybí balíčky a není tedy možné vám balíček předat, obraťte se prosím na naši kolegyni Hanku ([email protected]). Spojí se s vaším lékařem, případně zařídí vyzvednutí balíčku v některém z našich náhradních distribučních míst. Děkujeme
Balian
Dobrý den, zatím jsem od své gynekoložky žádný balíček nedostala. Mám o něj nějak speciálně zažádat?
Děkuji předem za odpověď!
maminka Renata
Dobrý den,
lékaři balíčky předávají maminkám na začátku 3. trimestru. Prosím ověřte, zda s námi vaše lékařka spolupracuje (www.happybaby.cz/gynekologove). Pokud ano, prosím požádejte svou lékařku o balíček. Děkujeme
Balian
Spolupracuje s vámi. Požádám ji tedy o něj.
Děkuji!
Kateřina Č.
Mohu získat balíček i když s vámi můj ginekolog nespolupracuje?
maminka Renata
Dobrý den, Kateřino,
ano, můžete. Podívejte se prosím na http://www.happybaby.cz/alternativni-distribuce. Naleznete tam seznam náhradních distribučních míst. Balíček si telefonicky rezervujte. Vyzvednout jej po domluvě může kdokoliv vaším jménem. Děkujeme