Všechny naše dárkové balíčky jsou vydávány z rukou zdravotnického personálu. Bez skvělých sestřiček a lékařů bychom náš projekt pro maminky nemohli realizovat.
Velmi si vážíme spolupráce s každou gynekologickou ambulancí v ČR. Aktuálně s námi spolupracuje 85 % gynekologů. Díky tomu dokážeme naše balíčky doručovat až 92 % těhotných maminek v ČR. Jestli právě váš ošetřující gynekolog s námi spolupracuje se můžete dozvědět v naší databázi. Vyhledávat můžete přímo na mapě, nebo podle jména a názvu ordinace. Databázi najdete ZDE.
[email protected]
Dobrý den. Chtěla bych objednat balíčky domů. Jde to už? Nikde se mi nic nenabízí
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, nyní se připravují nové stránky. O jejich spuštění vás budeme informovat na našich stránkách.
Alice L.
Dobrý den přeji, jak prosím svého gynekologa a pediatra zařadit do projektu balíčků pro těhotné? Předem děkuji, Alice.
Kateřina – maminka Happy Baby
Prosím obraťte se na kolegyni [email protected], která vám určitě pomůže.
Ria V.
Dobrý deň, u prvého tehotenstva som váš balíček dostala, tentokrát žiaľ nie. Písala som aj kolegynke na e-mail (nižšie v komentároch) ale zatiaľ bez odpovede. Mám nárok na váš balíček? Ďakujem 😊
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, balíčky se vydávají u spolupracujících lékařů jejich seznam je na našich stránkách, případně vám poradí kolegyně Míša na emailu [email protected].
Pokud váš lékař naše balíčky vydává, určitě se o něj přihlaste.
Nikola K.
Dobrý den chci se zeptat zda s vámi spolupracuje ginekolog Stanislav Haba z Kroměřiže . Prosím o odpověď. A předem děkuju
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, seznam všech spolupracujících lékařů je uvedený na našich stránkách http://www.happybaby.cz
[email protected]
Dobrý den, váš první balíček jsem u své gynekoložky dostala, pravda, lehce očesaný, nebylo tam to co být mělo, druhý jsem už nedostala. Protože se nebudu dožadovat , v zařízení, které navštěvuji by to nebylo vítáno, balíčky jsem si před týdnem u vás objednala, zaplatila. Kde se dozvím , kdy mi budou zaslány?
Děkuji H.
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, balíčky zasíláme do 3 týdnů od objednání. Doba je delší, protože primárně zásobujeme právě gynekologie a porodnice. Na druhou stranu uvidíte, že obsah je plný a vyplatilo se čekat 🙂
Hanka
Balíčky dorazily, musím opravdu kladně hodnotit obsah, děkuji!
Klára K.
Dobrý den,
moje gynekolozka s Vami spolupracuje, dostala jsem od jeji sestry tento tyden Vasi brozuru a obal na prukaz. Sestra rikala, ze mam dostavat balicky, ale ze je zasilate domu. Chtela bych se tedy zeptat, jestli to ke pravda, protoze z clanku vyse mi pripada, ze by mi mely balicky vydavat ony. Jak to tedy doopravdy funguje?
Predem dekuji za Vasi odpoved.
Pekny den, Klara
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, ano – spolupracující lékaři by měli vydávat naše balíčky, zasíláme pro maminky, které jsou u nespolupracujících lékařů. Napište na email [email protected] jméno vašeho lékaře, a kolegyňka vám prověří spolupráci.
Lucie
Dobrý den, na začátku těhotenství jsem dostala první balíček – brožuru, další měl být od 2. trim, nyní jsem 36tt a doposud žádný balíček. Když se chci tady podívat, zda můj gynekolog s Vámi spolupracuje (v lednu se vyměnili noví dr), tak mi to nejde vůbec načíst. Mám se zeptat přímo u dr nebo jak se postupuje? Děkuji a Hezký den, L.
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den,
seznam našich spolupracujících doktorů a porodnic je na našich webových stránkách, po přihlášení.
Pokud jste od lékaře dostala naší brožuru, nejspíš se jedná o spolupracujícího lékaře. Většinou ae objednávají sestřičky, takže pokud se vymění sestřička, lékař nemusí vědět. kdo co už dostal. Prosím, zeptejte se svého lékaře, na spolupráci s námi, nebo sestry.
Pokud by již spolupráce nefungovala, nabízíme zaslání i balíčků přes náš eshop. Zde ale zasíláme celé portfolio.
Lucianda
Dobrý den, má gynekoložka je u Vás zapsána jako spolupracující lékař, ovšem po mém dotazu mi bylo řečeno, že balíčky nemá a dostala jsem pouze brožurku Můj průvodce těhotenstvím. Velmi mě to mrzí, těšila jsem se na to. Ale již jsem objednala balíček z Vašich stránek, snad je obsah totožný.
Přeji hezký den, Lucka
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den,
pokud jste od své lékařky dostala naší brožurku – Můj průvodce těhotenstvím, tak se jedná o spolupracujícího lékaře. Nejspíš jen balíčky momentálně neměla. Co se týká boxů, které jsou k dostání v eshopu, tak jejich obsah je vždy kompletní, což třeba u porodních balíčků musíme dbát i na krajové rozdělení a požadavky porodnic. Takže určitě budete spokojená.
Přeji hezký zbytek dne, Katka HB
Lucie Š.
Dobrý den,můj gynekolog s vámi spolupracuje ale už jsem v 7 měsíci a žádný balíček jsem nedostala a myslím že ani nedostanu i když bych měla zájem.Prosím jak ho mohu získat?
Kateřina – maminka Happy Baby
Dobrý den, zkuste se prosím svého doktora na naše balíčky zeptat. Je možné, že na to třeba jen zapomněl. Jiná možnost je i objednat si veškeré naše balíčky na našich webových stránkách – http://www.happybaby.cz. Zasíláme celé portfolio, tedy i balíčky po narození, a pediatrický. Katka HB
Darina R.
Dobrý den.Balíček jsem zatím nedostala od svého gynekologa, teprve dneska jsem se k vám zaregistrovala, mohu očekávat balíček na příští návštěvě, když jsem již u vás registrovaná?
maminka Renata
Dobrý den, Darino,
velmi záleží, ve které fázi těhotenství se nacházíte a zda s námi váš gynekolog spolupracuje. Seznam všech spolupracujících gynekologů najdete ZDE: http://www.happybaby.cz/gynekologove
Veškeré informace o našich balíčcích, najdete na https://happybaby.cz/darkove-balicky/.
Pepik
dobrý den, na půlroční prohlídce jsme nedostali váš balíček, ale balíček od Hami, který vypadá úplně jinak. Je to správně? Můžeme někde dostat váš?
děkuji
Josef Brůna
maminka Renata
Dobrý den, děkujeme za vaši zprávu. Balíček od Hami nekoresponduje s naším balíčkem. Ovšem velmi záleží, zda s námi váš pediatr spolupracuje. Seznam spolupracujících lékařů najdete zde: https://happybaby.cz/pediatri/.
Můžete si také objednat domů kompletní portfolio našich balíčků: https://klub.happybaby.cz/produkt/vsechny-balicky-happy-baby/.
Děkujeme.
[email protected]
Dobrý den u svého gynekologa jsem nedostala druhý balíček jak mám postupovat abych ho získala děkuji za informaci
maminka Renata
Dobrý den,
pokud jste dostala u gynekologa první balíček, jednoduše jej požádejte o druhý, nebo se zeptejte, kdy přesně balíček dostanete. První balíček by měl obsahovat dárkové desky a publikaci můj průvodce těhotenstvím, druhý balíček je látkový sáček se vzorečky pro maminku a miminko.
V případě, že byste měla jakékoliv další dotazy ohledně balíčku, můžete se také obrátit přímo na kolegyni Hanku Doležalovou ([email protected]), která má distribuci balíčků na starost. Děkujeme.
[email protected]
Dobrý den, sestra mi řekla, že balíčky dávají jen těm těhotným, které si platí u nich těhotenský balíček, takže mi nic nedá, když si ho neplatím. Jak to prosím je? Já myslela, že by měl být pro všechny těhotné, když ordinace registrovaná je.
maminka Renata
Dobrý den, Kristýno,
děkujeme za Váš dotaz. Naše balíčky jsou pro všechny maminky ZDARMA. Pokud ordinace vašeho gynekologa patří mezi spolupracující, měla byste balíček dostat. Prosím napište přímo naší kolegyni Hance ([email protected]). Hanka má na starost distribuci balíčků a komunikaci s lékaři. Prověří situaci u vašeho gynekologa a poradí, jak dále postupovat. Děkujeme.
Patricie F.
Dobrý den, jsem registrována v klubu maminek od začátku těhotenství i moje gynekoložka je i v databázi gynekologů, kteří s Vámi spolupracují. Nyní jsem již v 8 měsíci a žádný balíček jsem neobdržela. Je nějaká možnost balíčky ještě získat?děkuji Pazricie
maminka Renata
Dobrý den, Patricie,
pokud s námi vaše gynekoložka spolupracuje a dosud jste žádný balíček neobdržela, zkuste lékařku o balíček sama požádat. Pokud by byl jakýkoliv problém s vydáním balíčku, můžete se obrátit přímo na kolegyni Hanku ([email protected]), která má na starost distribuci balíčků a komunikaci s lékaři. Druhou možností je objednání kompletního portfolia našich balíčků z Klubu maminek: https://klub.happybaby.cz/produkt/vsechny-balicky-happy-baby/. Děkujeme
Simona C.
Dobrý den. Moje dětská doktorka s vámi bohužel nespolupracuje. Je možné nějak získat i tak balíček k 6 . měsíci dítěte? Děkuji 🙂
maminka Renata
Dobrý den, Simono,
balíček u pediatra bohužel nemá zřízenou alternativní distribuci. Můžete si domů objednat kompletní portfolio našich balíčků z Klubu maminek Happy Baby: https://klub.happybaby.cz/produkt/vsechny-balicky-happy-baby/. Děkujeme
[email protected]
Dobrý den,můj gynekolog s vámi spolupracuje,přesto jsem balíček moje těhotenství neobdržela a to jsem již v sedmém měsíci. Radka M.
maminka Renata
Dobrý den, Radko,
doporučujeme lékařům, aby maminkám předávali balíčky od zač. třetího trimestru. Záleží ale na rozhodnutí lékařů a jejich systému. Zeptejte se prosím svého lékaře, kdy vám balíček předá. Děkujeme
Liloo
Dobrý den, můj pediatr s Vámi spolupracuje, ale pokaždé, když k němu jdu (1xměsíčně), tak mi řekne, že všechny balíčky, které měl, již rozdal….nelze balíček nějak rezervovat nebo ho poslat na jméno? Všechny balíčky jak u gynekologa, tak v porodnici jsem dostala bez problému, ale ten poslední se mi vůbec nedaří…synovi je 7 měsíců a již jsem to zkoušela min. 7x se ptát….přijdu si jak vymahačka dluhů! :d
maminka Renata
Dobrý den,
obraťte se prosím na kolegyni Hanku ([email protected]). Poradí, jak nejlépe postupovat. Děkujeme
Milena M.
Dobrý den,
můj gynekolog s Vámi nespolupracuje. I tak bych měla o Váš balíček zájem, vyzkoušet nějaké novinky a vzorečky kosmetiky pro miminko. Jsem ve 33tt, je možné někde sehnat balíček?
maminka Renata
Dobrý den, určitě. Podívejte se prosím na stránku https://happybaby.cz/alternativni-distribuce/ a telefonicky si rezervujte balíček v jednom z našich náhradních distribučních míst.
Děkujeme.
LuciB
Dobrý den moje gynekoložka s vámi nespolupracuje, ale když jsem hledala kde bych si mohla balíček vyzvednout bylo u toho v závorce uvedeno že s vámi nespolupracuje a to bylo skoro u všech odběrných míst znamená to tedy že už není možnost získat tyto balíčky než že si všechny objednat?
maminka Renata
Dobrý den, LuciB,
na webu dochází k aktualizacím. Balíček si odběrném místu vyzvednout můžete na základě telefonické rezervace.
Věra K.
Dobrý den,
v databázi gynekologů jsem našla, že má lékařka s Vámi spolupracuje. Jsem na začátku 3. trimestru. Balíček mi předá automaticky sama nebo se mám o něj nějak “přihlásit”?
Předem děkuji za odpověď.
maminka Renata
Dobrý den, Věro, měla by vám jej dát automaticky, ale občas se stane, že lékaři zapomenou balíček předat. Neuděláte chybu, když se o něj přihlásíte.
Děkujeme
Kateřina
Dobry den dostala jsem balíček v 1.trimestru od pana doktora Kreníka z ústí nad labem jsem ve 36tt,chtěla jsem se zeptat zda dostanu ještě nějaký balíček děkuji za odpověď moc se mi balíček od vás líbil a rozhodně pomohl s výběrem kosmetiky a pomohl mi jako budoucí prvorodicče .
maminka Renata
Dobrý den, Kateřino,
pokud jste od svého lékaře dostala v prvním trimestru balíček již se vzorky, bude na vás čekat další balíček až v porodnici. Postup je takový, že v prvním trimestru byste od svého lékaře měla dostat naše dárkové desky společně s publikací Můj průvodce těhotenstvím, a na konci těhotenství balíček se vzorky. Víme o tom, že někteří lékaři dávají vše najednou, bohužel toto neovlivníme. Děkujeme.
[email protected]
Dobrý den,
můj lékař nemá balíčky, ale v seznamu gynekologů je. Je možné někde jinde sehnat balíčky? Nyní jsem již ve 2trimestru. Předem děkuji za odpověď
maminka Renata
Dobrý den, Pawlíno,
balíček si můžete rezervovat v našem náhradním odběrném centru. Prosím napište kolegyni Hance ([email protected]) jméno svého lékaře, pokud patří mezi spolupracující, měl by balíčky dostat co nejdříve.
Martina H.
Dobrý den,
od svého gynekologa, resp. od sestry, který je na Vašem seznamu jsem také dostala pouze cestovní sadu Fred&Flo, ale nic jiného. Do dnešního dne, než jsem objevila tento web jsem vůbec netušila, že balíček je obsáhlejší. Ráda bych také dostala i Můj průvodcem těhotenstvím. Poradíte mi prosím, co s tím?
maminka Renata
Dobrý den, Martino,
v tomto případě doporučuji spojit se přímo s kolegyní Hankou, která má na starost distribuci balíčků i komunikaci s lékaři ([email protected]). Hanka prověří, proč sestřička vydává pouze část balíčků a zajistí dodání i našeho Happybaby balíčku. Děkujeme.
Marie K.
Dobrý den chtěla bych se zeptat moje gynekoložka balicky nema. Žádala o ně ale nevyšla na mě ráda je možné si balíček vyzvednout v distribučním oddělení nebo jak se to říká 😊 děkuji moc za odpověď přeji hezký den marie
maminka Renata
Dobrý den, Marie, pokud vaše gynekoložka nemá balíčky můžete si je telefonicky rezervovat na jednom z našich náhradních odběrných míst https://happybaby.cz/alternativni-distribuce/. Děkujeme
Tereza K.
Dobrý večer chtěla bych se vám zeptat mám zájem o balíček moje těhotenství jsem 32tydnu nemůžu najít adresu mého ginekologa bydlím Rakovníku je někde nake vyzvednutí balíčku a jak si ho mám objednat když v seznamu není můj ginekolog jsem z Rakovníka byla bych ráda za balíček děkuji předem za odpověď
maminka Renata
Dobrý den, Terezo,
pokud váš gynekolog není v seznamu, balíček si můžete telefonicky rezervovat na jednom z našich náhradních odběrných míst https://happybaby.cz/alternativni-distribuce/.
Kateřina H.
Dobrý den,
právě, že nedostala. Lékař mi řekl a sestra, že nic takového nedávají jen balíček Fred&Flo, ale publikaci Můj průvodce těhotenstvím jsem nedostala.
Kamarádky dostali od Happy Baby při prvním trimestru i při
druhé pokaždé jiný balíček.
A měli tam i slevové kupony a více věcí.Tak nechápu proč mi muj lékař, spíse sestra dala jen balíček Fred&Flo a nic jiného.
A řekla, že to je vše co dostanu. Ale tam skoro nic není.
Každopádně jsem žádala zde i o vzorníky do kaslíku a doposud mi nic nepřislo, kdy mi to tedy přijde?
Děkuji K.
maminka Renata
Kateřino, předala jsem vaši zprávu kolegyni Hance, která se vám ozve na e-mailovou adresu. Hanka má starost distribuci našich dárkových balíčků a komunikaci s lékaři. Pomůže vám toto nedorozumění vyřešit.
Kateřina H.
Dobrý den, jsem jiz v druhém trimestr a dostala jsem jen jeden základní balíček ktery se dostává na začátku.Ten ve druhém jsem nedostala.Pritim jsem si o něj žádala, kamarádky jsou stejně jako já ve 2 trimestru a už dostali u svého gynekologa druhý balíček.Zadala jsem i vzorníky domů, ale také nic nepřišlo.
maminka Renata
Dobrý den, Kateřino,
dostala jste tedy na začátku těhotenství od svého gynekologa dárkové desky společně s publikací Můj průvodce těhotenstvím, ano? Na konci těhotenství (od konce druhého trimestru) dostávají maminky náš dárkový balíček společně s cestovní sadou Fred&Flo. Není bohužel v našich silách ohlídat, aby jej gynekologové skutečně dávali ukončením druhého trimestru. Pokud jste tedy balíček nedostala, prosím zeptejte se svého lékaře, kdy vám balíček předá. Děkujeme
Veronika B.
Dobry den,
24.1.2020 jsem rodila a nedostala jsem balicek v porodnici. Je este nejaka sance ho ziskat? Dekuji
maminka Renata
Dobrý den, Veroniko,
obávám se, že 4 měsíce by část balíčku pro vás byla nepoužitelná. Zkuste se prosím obrátit přímo na kolegyni Hanku ([email protected]). Napište jí prosím, kde jste rodila. Je to pro nás velmi důležité. Děkujeme.
Jana V.
Dobrý den,
Chodím pí doktorce která je uvedena v seznamu a žádný balíček jsem dosud nedostala. Jsem teď ve 20tt kdy bych měla balíček obdržet? A musím se o balíček přihlásit sama u mého gynekologa?
Děkuju
maminka Renata
Dobrý den, Jano,
pokud vaše lékařka je v seznamu spolupracujících lékařů a doposud jste žádný balíček nedostala, požádejte ji sama, nebo napište prosím přímo kolegyni Hance Doležalové, která má na starost distribuci balíčků ([email protected]). Napište ji prosím jméno svého gynekologa. Lékařům dodáváme balíčky podle počtu registrovaných maminek a těhotných maminek, které má lékař aktuálně v péči. Děkujeme
Kristýna Š.
Dobrý den,
mohu se zeptat, jak o daný balíček mám zažádat? Dozvěděla jsem se o Vás až nyní (jsem těhotná – 23+4), ale ráda bych balíček v těhotenství obdržela. Další návštěva u gynekologa je naplánovaná na 13. 5.(gynekolog by měl s Vámi spolupracovat), mám se ho pouze zeptat, zda u něho balíček mám, nebo musím nejdříve o něho u Vás požádat?
Děkuji moc za odpověď
maminka Renata
Dobrý den, Kristýno,
pokud jste našla svého gynekologa mezi spolupracujícími, prosím zeptejte se na balíček. Na začátku těhotenství mají maminky dostat dárkové desky společně s publikací Můj průvodce těhotenství. Od ukončeného druhého trimestru pak náš dárkový balíček a cestovní sadu Fred&Flo. Pokud by byl s balíčky jakýkoliv problém (mohly lékaři dojít…) obraťte se prosím na kolegyni Hanku, která má distribuci na starost ([email protected]). Děkujeme
Veronika
Dobry den, chodim jiz na kontroly do porodnice, z duvodu rizikoveho tehotenstvi, jsem ve 20. tydnu, mohu dostat balicek?
maminka Renata
Dobrý den, Veroniko,
kontaktujte prosím kolegyni Hanku, která má na starost distribuci balíčků ([email protected]). Hanka se s vámi domluví a doručí balíček na nejbližší odběrné místo. Děkujeme
Lucie V.
Dobrý den, u svého ginekologa jsem dostal že začátku těhotenství první balíček. Za chvilku budu rodit a další jsem nedostala. Jaká je možnost se k němu dostat?
Dekuji
maminka Renata
Dobrý den, Lucie,
dostala jste balíček nebo dárkové desky? První, co byste od gynekologa měla dostat na počátku těhotenství jsou dárkové desky společně s publikací Můj průvodce těhotenstvím. Následně na konci těhotenství (od konce druhého trimestru) dárkový balíček společně s cestovní sadou Fred&Flo. Pokud jste tento nedostala, prosím zeptejte se přímo vašeho lékaře, kdy vám balíček předá. Pokud by byl s balíčkem jakýkoliv problém, neváhejte se obrátit na kolegyni Hanku, která má na starost jejich distribuci ([email protected]). Děkujeme
Marie N.
Dobrý den, na Váš skvělý portál mě navedla kamarádka, ale bohužel až v posledním měsíci těhotenství. Takže jsem propásla Balíček v těhotenství. Bohužel navíc můj gynekolog není v seznamu spolupracujících. Myslíte, že by ještě šlo balíček obdržet? Koukala jsem, že jsou tam skvělé produkty, které bych velice ráda vyzkoušela. Velice děkuji. Zdravím Vás v tento slunečný den. M.
maminka Renata
Dobrý den, Marie, děkujeme. Snažíme se, aby obsah balíčků maminky potěšil a byl vám co nejvíce užitečným. Zkuste se prosím s tímto dotazem obrátit přímo na kolegyni Hanku ([email protected]), která má na starost distribuci balíčků. Je to náš poklad a věřím, že společně vyřešíte. V porodnici jste náš balíček dostala? CO se týče obsahu, případně balení (látkový pytel, který je maminkami velmi žádaný), získat naše balíčky jen s malinko jiným obsahem můžete také na veletrzích, kterých se účastníme (březen Prodítě, září Kouzlo nošení, říjen For Babies, listopad Balance Fest), případně se zapojit do soutěží, které pravidelně zveřejňujeme na našich webových stránkách.
Pavla Vránová
Dobrý den, objednala jsem si balíček, který jsem si měla vyzvednout v 25tt ke svému gynekologovi, dnes jsem si na něj v ordinaci vzpomněla (už jsem tedy v 30tt). Dostala jsem pár vzorečků a číslo časopisu maminka se slevami které bych určitě využila až na to, že vše je z roku 2019, je to ten balíček, který jsem měla dostat? Děkuji
maminka Renata
Dobrý den, Pavlo,
váš lékař má staré balíčky. Občas se nám bohužel stává, že lékaři špatně poskladájí balíčky na místo, kde je skladují. Místo toho, aby rozdali prvně zásobu (které je v té době ještě platná) dávají nové a nové balíčky. Přeposílám váš dotaz kolegyni Hance Doležalové, která se s vámi spojí a vyřeší náhradu balíčku. Děkujeme.
Kristýna
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na balíček. Žádný jsem u svého gynekologa zatím nedostala (jsem v 25.týdnu), můj doktor je ve vaší databázi. Když jsem se tu registrovala tak v doplnění dat na mém účtu gynekolog zadat nejde. Jen jeho jméno, ne místo ordinace. Děkuji
maminka Renata
Dobrý den, Kristýno,
pokud váš gynekolog je v seznamu spolupracujících lékařů, měla jste na počátku těhotenství obdržet dárkové desky společně s publikací Můj průvodce těhotenstvím. Na konci těhotenství, resp. od konce druhého trimestru byste od lékaře měla obdržet cestovní sadu Fred&Flo a náš dárkový balíček. Prosím zeptejte se svého lékaře na něj (pozor balíčky k lékařům nezasíláme na konkrétní jméno). V případě, že by byl jakýkoli v problém, neváhejte se obrátit přímo na kolegyni Hanku Doležalovou ([email protected]). Děkujeme
Patrícia R.
Je prosim možné dostať balicky aj keď som nenašla svojho gynekológa vo vasej databaze?
Dakujem
maminka Renata
Dobrý den, Patrície, ano. Podívejte se prosím na stránky https://www.chcemsvojbox.sk/. Děkujeme.