Dárkový balíček Moje mateřství

Balíček Moje mateřství

Příprava na mateřství je náročná. Pro všechny těhotné maminky v 6. měsíci, jsme připravili balíček Happy Baby – Moje mateřství. Můžete si tak vyzkoušet různé výrobky, ještě předtím, než se vaše miminko narodí.

Jak balíček Happy Baby – Moje mateřství získat?

Balíček si můžete rezervovat na našem rezervačním webu www.chcisvujbox.cz. Z pohodlí vašeho domova si vyberte vyzvednutí balíčku u vašeho gynekologa nebo na některém z našich alternativních distribučních míst. Balíček potom pro vás bude připraven přibližně v 6. měsíci těhotenství.

Rezervujte si raději balíček již před 20. týdnem těhotenství. 

Rezervovat balíček na www.chcisvujbox.cz

 

Co vše balíček Happy Baby – Moje mateřství obsahuje?

Obsah balíčku se liší podle regionu i podle období. Vždy se ale snažíme maminkám přinášet, co nejvíce vzorků. Balíček může být v podobě igelitového pytlíku nebo papírové krabice.

Podívejte se rozbalení našeho balíčku Happy Baby – Moje mateřství

 

Sdílejte
  1. tyna.drdova@seznam.cz

    Dobrý den, balíček jsem si rezervovala již na začátku těhotenství. Bohužel jsem ho dosud nedostala (jsem ve 28tt). Nyní jsem si balíček rezervovala znovu. Dostanu ho i po 6. měsíci těhotenství? Děkuji

    1. maminka Magda

      Dobrý den, přišel Vám prosím po rezervaci balíčku potvrzovací email? Pokud ne, zřejmě se rezervace nezdařila – určitě by Vám musel příjít email a nebo potvrzovací sms zpráva. Prosím, pokud tomu tak nebylo ani při druhé rezervaci, napište si prosím na info@happybaby.cz a kolegyně prověří, kde nastala chyba. Děkujeme a věřím, že se k vám balíček ještě i teď po 6.měsíci těhotenství dostane🙂👍

  2. Peťulka Š.

    Dobrý večer,
    během září (cca v 16.týdnu) jsem si rezervovala box a neobdržela jsem žádný potvrzovací e-mail ani zprávu. Jak zjistím, že mám box Moje mateřství připravený u svého gynekologa? Děkuji za odpověď Petra

    1. maminka Magda

      Hezký večer, Petro, pokud jste si rezervovala na stránkách http://www.chcisvujbox.cz balíček, jednalo se zřejmě až o box, který maminky dostávají v 6. měsíci těhotenství – Moje těhotenství – jelikož pouze tento box lze takto objednat. Je divné, že vám nepřišel potvrzovací email – jste si jistá, že rezervace proběhla v pořádku? Balíček Moje mateřství získáte přímo od svého lékaře – pokud je mezi našimi spolupracujícími gynekology – viz ikonka Více informací pod jednotlivými boxy na našich stránkách. Zkuste se o tento balíček při další návštěvě u lékaře připomenout🙂

      1. Peťulka Š.

        Rezervaci jsem dělala přes mobilní telefon a řekla bych, že vše proběhlo v pořádku. Dokážete mi u Vás v systému tuto informaci zjistit? Ano MUDr. Čepelík je na Vašem seznamu spolupracujících lékařů.

      2. maminka Magda

        Hezký den, Petro, rezervace zřejmě proběhla v pořádku, ale na druhý balíček máte ještě čas – prosíme o trpělivost, maminky jej dostávají až v 6. měsíci těhotenství. Pokud Vám do té doby žádná zpráva nedorazí, ozvěte se nám na email info@happybaby.cz a prověříme. Já bohužel do tohoto systému nemám přístup, ale dle všeho jste vše udělala správně a balíček je rezervovaný. Krásný advent🎄🔔⭐

      3. Peťulka Š.

        Pro jistotu jsem odeslala znovu… po dokončení se mi zobrazila věta: Vaše data byla bezpečně uložena. Snad je tedy vše v pořádku.

  3. Bohdana K.

    Dobrý den,
    ráda bych si zarezervovala balíček Moje mateřství, ale nějak se mi to nedaří…Nelze mi vyplnit datum narození ani předpokládaný termín porodu . Pak se mi to nedaří ani odeslat. Jak mám postupovat?
    Děkuji!

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Bohdano, dotazník jsem nyní zkoušela a vše funguje v pořádku. U termínu porodu vyberte nejdříve rok – potom měsíc a den. Ještě zkontrolujte, zda jste zaškrtla, že je vám více jak 18 let při vyplnění vašeho data narození. Pokud by to nešlo, klidně se na nás znovu obraťte. Děkujeme

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Danielo, pokud váš lékař není na našem seznamu spolupracujících gynekologů a naše balíčky tudíž nemá, je možné si tento balíček rezervovat na stánkách http://www.chcisvujbox.cz, tak jak uvádíme na našich stránkách. Balíček si tedy můžete nechat zaslat na vám nejbližší distribuční místo. Pokud jste již ale takto těsně před porodem, můžete se těšit na balíček Já a moje miminko, který na vás bude čekat při odchodu z porodnice.

  4. Monika S.

    Dobrý den jsem již v 33.týdnu,ale u svého gynekologa jsem dostala pouze brožurku,mohu ještě zpětně požádat o balíček Happy Baby -moje mateřství,který dostávají nastavající maminky v 6.měsíci?Děkuji Monika

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Moniko, na tento balíček jste v 6. měsíci těhotenství měla nárok – určitě to zkuste, za to nic nedáte🙂 V každém případě se můžete těšit na balíček Já a moje miminko, který na vás čeká po porodu!

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Petro, bohužel jsme dostali v poslední době několik podobných dotazů – zřejmě balíčky leží u lékařů delší dobu a kupony jsou pak propadlé. Omlouváme se, zpětná kontrola exspirace balíčků je časově velmi náročná. Prosím, pošlete email na info@happybaby.cz s žádostí o nové kupony, připojte také poštovní adresu pro jejich zaslání. Moc děkujeme za pochopení!

      1. Petra D.

        Dobrý den, tady ani tak nejde o kupón ten tam byl jeden , mně jde spíše o prošlé vzorky .

      2. maminka Magda

        Dobrý den, prosím, uveďte do emailu, že tam byly také prošlé vzorky – domluvíte se s kolegyní na zaslání nového balíčku. Děkuji.

      3. Petra D.

        Děkuji mockrát

      4. Petra D.

        Mockrát ještě jednou děkuji vše jsme s Vaší kolegyni vyřešili

      5. maminka Magda

        Vůbec neděkujte, my děkujeme za upozornění a jsem ráda, že se k vám dostane aktuální balíček s platnými kupony a vzorky🙂

  5. valentova.ver@gmail.com

    Maminka Magda
    Právě že mi bohužel žádný potvrzovací email nepřišel.a jsem ve 28.tt.
    ale již jsem psala na váš kontaktní mail a s paní jsme se dohodly jak mám postupovat dále.jinak vám moc děkuji za odpověď a pěkný den 🙂

    1. maminka Magda

      Dobrý den, přišel vám prosím potvrzovací email s datem kdy si můžete balíček vyzvednout? Pokud ano, můžete s ním přímo do obchodu přijít a balíček vám vydají – možná je lepší předem ještě i zavolat, jestli jej mají skladem. Balíček nebude připraven přímo na vaše jméno. Kdy jste balíček rezervovala a v jakém jste týdnu? Děkuji – určitě jej dohledáme🙂

  6. Nikola

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat mám potvrzovací email , že budu mít od 18.10. Připravený balíček u svého gynekologa ale dnes jsem tam byla a že prý žádné balíčky nedostávají a že by ani přijímat nechtěly. Nevím teda co teď?Děkuji

    1. maminka Magda

      Hezký večer, Markéto, obsah balíčků není stejný pro celou republiku, často se liší podle regionu a podle toho, jaké vzorky a dárečky nám naši partneři v dané oblasti poskytnou. Obsah je tedy různý. Věříme ale, že všechny naše balíčky, které připravujeme zdarma s péčí a láskou, potěší nejednu maminku a miminko🙂❤ Ať už se jedná o balíčky těhotenské a nebo po porodu, které čekají na maminky přímo v nemocnicích.

  7. Ala Lála Kaslová

    Dobrý den a ještě by mě zajímalo zda je možné dodatečně mít i balíček k dceři. Je už školkou povinná a též jsme nic nedostali. Jen balíček v porodnici a startovací balíček u gynekolozky. Děkuji za odpověď Kaslová

    1. maminka Magda

      Hezký den, balíček Naše rodina je možné získat pouze v MŠ, kdy jednou ročně vybereme několik školek a děti potěšíme milým dárkem. Seznam vybraných MŠ pak zpětně publikujeme na našich facebookových stránkách.

      1. Ala Lála Kaslová

        Aha to je moc škoda my jsme se těšili že dostane balíček…

  8. Ala Lála Kaslová

    Dobrý den rezervována jsem si balíček a stále jo nemám. Moje Dr. Mi tvrdí že u ní nic nemám ale potvrzovací email mám. Dá se nějak balivek doručit přímo domu? Jsem 29+4tt. Děkuji krásný den

    1. maminka Magda

      Dobrý den, balíčky domů bohužel nedoručujeme, ale pokud vám přišel potvrzovací email, balíček musí u vaší lékařky být – pozor, balíček nebude přímo na vaše jméno, jedná se tedy o balíček Moje mateřství, který jste měla dostat již v 6. měsíci.

      1. Ala Lála Kaslová

        Bohužel prý není a prý není její povinnost mi jej dát.

      2. maminka Magda

        Dobrý den, prosím, zkuste se obrátit na kolegyni na emailu info@happybaby.cz. Prověří, že na vaši lékařu balíčky skutečně odešly. Pokud jsou u vaší lékařky v ordinaci, měla by vám jej vydat – balíčky jsou pro všechny maminky zdarma, tudíž nevidím důvod, proč by vám ho nechtěla dát. Děkujeme

      3. Ala Lála Kaslová

        Takže já už svůj balíček nedostanu? Ach jo….

      4. maminka Magda

        Uděláme vše pro to, aby se k vám balíček dostal!!! Prosím napište kolegyni a vše znovu prověříme, děkuji.

  9. Michaela P.

    Dobrý den,

    objednávala jsem si přes tyto Vaše stránky dárkový box, který se vydává v 6.měsící těhotenství a těšíla se na obsah, který uvadíte ve videu výše. Bohužel jsem zjistila, že toto video je velice zavadějící a obsah balíčku ani z daleka neodpovídá výše uvedenému videu. V mém balíčku jsem akorát našla vzorek sanitolu, kapesníčky Kleenex včetně letáčku, vodu Rajec včetně záložky do knihy a letáku, hydratační krém Mixa, dulík MAM, plenky DM vel.2 a letáky: Bubchen, Prevenar a to je celý obsah balíčku. Čili žádná lahvička, žádný bryndáček, čepička, ponožky, ani vzorky vložek do podporsenky, žádné dárkové kupóny ani časopis a ani další vzorky či letáky, které uvadíte viz výše, vyjma těch věcí, které jsem napsala výše. Bylo to pro mě velké zklamání, protože jsem se docela hodně těšila na dárkové předměty, které uvádíte ve videu.

    1. maminka Magda

      Hezký den, Michaelo, velice nás mrzí, že jste byla z balíčku zklamaná! Všechny balíčky pro maminky a jejich miminka připravujeme zdarma s co největší péčí a láskou a jsme samozřejmě závislí na našich partnerech, jaké vzorky a dárečky nám do balíčků poskytnou. Balíčky se svým obsahem velmi často liší podle regionu a také podle období. Naše video není zaváděcí, balíčky tohoto složení se k maminkám skutečně dostávájí, což potvrzují i reakce a fotky maminek na našich facebookových stránkách. Určitě se ještě můžete těšit na balíček po porodu Já a moje miminko a ten vám věřím udělá radost🙂 Sledujte také naše stránky a zkuste se zapojit do testování a soutěží o zajímavé ceny! Děkujeme za váš názor a přejeme vám pohodové těhotenství😊

    2. Hana H.

      Nevím jak někdo může napsat, že byl z balíčku zklamaný. Já jsem si ho vyzvedla včera, a teda naopak mě překvapil co obsahuje. Kde dostanete krém, dudlík, kapesníčky a vzoreček zdarma ? To že tam nebyla maminka, tak tu si snad koupím. Opravdu se člověk nezavděčí a je to hrozné, stydím se za váš komentář, a divím se, že se za něj nestydíte sama. Mě víc zaráží to, že by ho měla dostat těhotná od svého gynekologa, a není tomu tak, a jsem ráda, že jsem na tuto stránku narazila čistě náhodou a provedla registraci a box na mě čekal u gynekologa, ale až se sestra pomalu divila, jak jsem se k němu dostala. A tohle je pro mě zarážející, než řešit co box měl a má obsahovat.

      1. maminka Magda

        Milá Hanko, děkujeme za vaše slova🙂❤

  10. xlovexx@seznam.cz

    Dobry den! Rezervovala jsem si na strance balicek a prisel mi i potvrzovaci e-mail, ale v kolonce na vyzvednuti(rakosnicek-Děčín) nemám napsane zadne datum. Jsem v 17tt. Prijde mi tedy potvrzovaci email az kolem 6 mesice znovu? Nebo jak jinak ho ziskam? Dekuji za odpoved.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, balíček v Rákosníčku nebude přímo na vaše jméno, ale můžete vzít s sebou potvrzovací email a kolem 6. měsíce do Rákosníčku zajít a balíček si na základě potvrzení vyzvednout (pro jistotu můžete nejdříve zavolat, jestli balíček Moje mateřství mají skladem). Věříme, že vás potěší🙂

    1. maminka Magda

      Hezký den, Lucie, dostala jste prosím potvrzovací email? Pokud ano, můžete přímo s ním přijít k vaší lékařce a o balíček požádat – balíček nebude přímo na vaše jméno, proto možná v ordinaci nevěděli přesně o co se jedná. Pokud jste již v 6. měsíci těhotenství o balíček Moje mateřství si požádejte🙂

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Radko, je možné, že váš gynekolog není na našem seznamu spolupracujících lékařů, zkuste si najít ve svém městě jiné distribuční místo, kde si můžete balíček vyzvednout. Pokud by se vám to nepodařilo, napište nám prosím na info@happybaby.cz a my vám pomůžeme se k balíčku dostat🙂

  11. dyrcikovalucie@seznam.cz

    Dobrý den, chci se zeptat, balicek jsem si vyžádala u spoluprachjiciho gynekologa, oni mi však řekli, že to nevydávají. Až teď jsem zjistila, že si to musím rezervovat. Mám 5 dnů po porodu (kde jsem se dozvěděla ž balíčku ž nemocnice, že si to musím sama rezervovat), můžu o balicek Ještě požádat, jsou tam veci, které by se mi pro miminko hodily. Dekuji za odpoved.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, pokud jste 3 měsíce od porodu (právě pro tak malá miminka jsou dárky v našem balíčku), můžete se obrátit na kolegyni na emailu info@happybaby.cz a ona vám poradí, kde je možné ve vašem okolí balíček vyzvednout. Jinak balíček Já a moje miminko dostávají maminky při odchodu z porodnice bez jakékoliv předchozí rezervace. Vypadá to, že na vás bohužel zapomněli, ale kolegyně vám určitě poradí jak se k našemu balíčku dostat🙂

  12. Lenka T.

    Dobrý den,
    zkoušela jsem to znovu (v Internet Explorer) a opravdu mi to tam žádný kalendář nenabídlo. Potom jsem to zkusila v jiném prohlížeči (Chrome) a už vše fungovalo. Balíček rezervován 🙂 Děkuji za pomoc

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lenko, je nutné vybrat měsíc a rok, poté vyberete z kalendáře i datum. Zkoušela jsem a kalendáře fungují oba dva, i pro termín porodu. Zkuste prosím znovu, možná jste jen něco přehlídla. Je také nutné zaškrtnout, že je vám více jak 18 let. Pokud vám to znovu nepůjde, ozvěte se, děkujeme a hezký den.

  13. hrbackovamichaela@seznam.cz

    Dobrý den, zarezervovala sem si balíček a proto že s vámi můj pan gynekolog nespolupracuje tak sem si objednala balíček na alternativní distribuční místo a přišel mi e-mail že si balíček můžu vyzvednout od 30.9.2018. Dnes jsem tam byla a sestřička mi řekla že balíčky tam má jen pro pacientky které chodí k nim takže sem nic nedostala.
    Tak nevím jestli měla sestra pravdu

    1. maminka Lucie

      Pěkný den, kam jste si prosím balíček objednala? V seznamu alternativních distribučních míst není žádný gynekolog, většinou jde o mateřská centra. Pokud jste místo svého gynekologa zadala jinou ordinaci, tak to chápeme, že vám sestřička nechtěla balíček vydat. Vyzkoušejte prosím napsat kolegyni na katerina.pajovicova@happybaby.cz a ona vám nabídne jiné místo, kde si balíček vyzvednout. 🙂

  14. Iveta P.

    Dobrý den, chtěla jsem si zarezervovat balíček Moje mateřství, ale nejde mi některé kolonky vyplnit (konkrétně nejde vyplnit datum narození, termín porodu) a navíc nejde formulář odeslat. Můžete mi, prosím, poradit?

  15. Daniela

    Dobrý den, zarezervovala jsem si balíček moje mateřství, který jsem si měla vyzvednout ve Frýdku-Místku v Magnolii, ale dostala jsem pouze malý sáček s letáčky, láhví Rajec – kojenecká voda. kapesníčky a vzorek plenky. Nikoliv jak ukazujete na videu. Mohu vědět proč?

    1. maminka Magda

      Hezký den, Danielo, videa s našimi balíčky jsou poměrně nová. Obsah balíčků se liší podle regionu i podle času. Všechny naše balíčky, které jsou pro maminky zdarma, připravujeme s láskou a co největší péčí. Bohužel jsme ale závislí na množství vzorků a výrobků, které nám dodají naši partneři. Proto byl obsah vašeho balíčku jiný, než jak je nově na videu a tyto balíčky se teprve dostávají k našim spolupracujícím lékařům. Děkujeme za pochopení.

  16. anahareo1@seznam.cz

    Dobrý den, mám stejný problém jako maminka Alžbět. Včera jsem si zažádala o balíček moje těhotenství s možností vyzvednutí v Olomouci (Pomadol) a přišel mi email, že balíček pro mě byl připraven k vyzvednutí do 21.8.
    Mohla bych si ho prosím ještě na daném místě vyzvednout 5.10.? Těhotenství stále trvá a o balíček bych měla velký zájem. Moc děkuji Ivona

    1. maminka Lucie

      Pěkný den, toto video je staré dva měsíce, tedy nijak dlouho. 🙂 Obsah balíčků se liší podle regionu i podle času. Všechny naše balíčky, které jsou pro maminky zdarma, připravujeme s láskou a co největší péčí. Bohužel jsme, ale závislí na množství vzorků a výrobků, které nám dodají naši partneři.

  17. Alžbět

    Dobrý den, až dnes jsem se registrovala a rezervovala si u Vás tento balíček, na email mi ale přišla zpráva, že balíček si mám vyzvednout do 25.9.2018, což bylo včera. Jak mám tedy teď postupovat?Kontaktovat paní uvedenou v emailu/centru, kde bych si měla balíček vyzvednout ?Mohla bych si ho vyzvednout již zítra,mam však nárok?. Děkuji za odpověď Alžběta K.

    1. maminka Lucie

      Pěkný den, aktuálně máme pokrytí zhruba 80% gynekologických ambulancí, proto máme počet alternativních distribučních míst omezen pouze na několik vybraných měst. Balíček si můžete vyzvednout vy nebo váš partner v jiném městě, než je vaše bydliště. Aktuálně jde o města – Chrudim, Hradec Králové, Ústí nad Orlicí, Znojmo, Beroun, Třinec,Heřmanův Městec, Ostrava, Plzeň, Zlín-Malenovice, Roudnice nad Labem, Břeclav, Olomouc, Prostějov, Vyškov, Příbram, Praha 11, Roudnice nad Labem, Benešov, České Budějovice, Děčín, Tišnov, Doubravice nad Svitavou, Rudná, Ústí nad Labem, Praha 1, Frýdek-Místek, Most, Ostrava, Náchod, Hrotovice, Bohumín, Velký Beranov, Trhové Sviny, Slavkov u Brna, Nové Město nad Metují, Nechanice, Nový Jičín, Brno-Husovice, Týniště nad Orlicí, Rychnov n.Kněžnou-Častolovice, Dubňany, Tanvald,

      Karlovy Vary
      Plzeň
      Blansko
      Těrlicko
      Rousínov
      Praha 14
      Olomouc
      Unhosť
      Lysá nad labem
      Neratovice
      Ústí nad Orlicí
      Mělník
      Žďár nad Sázavou
      Česká Lípa
      Pardubice

  18. r.holcmanova@gmail.com

    Dobrý den,

    navštěvuji G-centrum v Olomouci a jsem v 27. týdnu těhotenství, nic takového jsem od paní doktorky nedostala. Je možné to někde získat dodatečně?

    Děkuji za odpověď 🙂

    Hezký den

    Renáta

reklama

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě