Dobrý den, mám dotaz ohledně mé objednávky č. 2327 ze dne 9.9. Psala jsem od té doby dva emaily s prosbou o změnu adresy doručení, ale bohužel mi nedorazila žádná odpověď. Teď nevím kam mi balíček bude doručen a jestli vůbec, dnes jsou to totiž 3týdny. Za případnou odpověď děkuji a přeji příjemný den.

maminka Renata

Dobrý den,

velmi se omlouváme. Bohužel tento měsíc došlo k nějakým technickým problémům v našem skladu. Na e-mail byste měla dostat informace o zpožděné zásilce. Podívejte se prosím do také do složky Hromadná pošta nebo SPAM. Pokud jste uvedla telefonní číslo, měla byste každým dnem obdržet sms s přesným datem doručení vašeho balíčku.

Stále máte otázky

Sdílejte

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě