Dobrý den, rodila jsem 1.ledna a balíček jsem samozřejmě dostala,ale bohužel většina slevových kupónů byla propadlých, takže jsem neměla možnost žádný z nich využít. S pozdravem Tošenovská

maminky Happy Baby

Dobrý den, Kristýno, děkujeme, že jste se ozvala! Je nám moc líto, že ačkoliv jste balíček dostala, nemohla jste v zásadě jeho celý obsah využít – buďte tak hodná, napište prosím kolegyni na info@happybaby.cz ohledně propadlých kuponů a také i místo, kde jste “prošlý” balíček dostala – určitě to napravíme. Je pro nás složité hlídat expirace balíčků, pokud jsou již v terénu, takže se tímto omlouváme (sestřičky by to měli kontrolovat, ale chápeme, že to není jejich hlavní náplní práce). Děkujeme za upozornění a určitě se k vám nové kupony dostanou!

Stále máte otázky

Sdílejte

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě