Dárkový balíček Moje mateřství

Balíček Moje mateřství

Příprava na mateřství je náročná. Pro všechny těhotné maminky v 6. měsíci, jsme připravili balíček Happy Baby – Moje mateřství. Můžete si tak vyzkoušet různé výrobky, ještě předtím, než se vaše miminko narodí.

Jak balíček Happy Baby – Moje mateřství získat?

Balíček si můžete rezervovat na našem rezervačním webu www.chcisvujbox.cz. Z pohodlí vašeho domova si vyberte vyzvednutí balíčku u vašeho gynekologa nebo na některém z našich alternativních distribučních míst. Balíček potom pro vás bude připraven přibližně v 6. měsíci těhotenství.

Rezervujte si raději balíček již před 20. týdnem těhotenství. 

Rezervovat balíček na www.chcisvujbox.cz

 

Co vše balíček Happy Baby – Moje mateřství obsahuje?

Obsah balíčku se liší podle regionu i podle období. Vždy se ale snažíme maminkám přinášet, co nejvíce vzorků. Balíček může být v podobě igelitového pytlíku nebo papírové krabice.

Podívejte se rozbalení našeho balíčku Happy Baby – Moje mateřství

 

Sdílejte
  1. Anko1

    Dobrý den , stejný problém jako s ostatními balíčky . Jsem z Litoměřic ( konkrétně Úštěka ) . Můj gynekolog není partnerem HappyBaby a tak nemá balíček v nabídce , ani jiný a nedá se k němu zaslat . Stejně tak se nedá žádný zaslat nikam na alternativní místo k vyzvednutí do Litoměřic . Jak balíčky tedy lze získat ? Děkuji

    1. maminka Magda

      Dobrý den, v Liberci se můžete prosím obrátit na toto místo:
      Aimee Capability s.r.o.
      Andrea Lorenz
      Ještědská 406
      tel.725 406 152
      Zkuste si tam předem zavolat a domluvit se na vyzvednutí balíčku, děkujeme.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Martino, smůlu určitě nemáte…pokud na jednotlivých místech balíčky dojdou, pošleme jim nové! Nechám toto centrum prověřit a pošleme novou zásilku, dám vám vědět, kdy se tam můžete pro balíček zastavit, děkuji.
      Nicméně teď vidím, že vaše rezervace asi neproběhla v pořádku, pod vaší emailovou adresou tu žádnou rezervaci na balíček nevidím – zkuste to prosím znovu, děkuji.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lenko, přišel vám prosím potvrzovací email s informacemi kdy je možné balíček vyzvednout (zkontrolujte prosím i spamy). Jinak balíček by pro vás měl být již na místě, zkuste se prosím při další návštěvě na balíček u doktorky zeptat – nebude konkrétně na vaše jméno, jedná se obecně o balíček Moje mateřství od Happy baby, děkujeme!

      1. Jaja

        Ano ptala jsem se bylo mi receno ze balicek nemaj :/

      2. maminka Magda

        Dobrý den, prosím, napište mi o kterého lékaře se jedná a prověříme, případně zavezeme balíčky nové, děkuji.

  2. Alexandra N.

    Dobrý den, objednala jsem si tento balíček a vyzvednout jsem si ho měla na Janské ulici v Ostravě (jsem z Havířova) . Místo balíčku jsem ale dostala pytlík ve kterém byla malá pe5lahev kojenecké vody Rajec a papírové kapesníčky….. Velké zklamání, ještě když jsem pro něj jela tak daleko…

  3. Nela S.

    Dobrý den, řekla bych že jsem na tom podobně jako Kateřina D.. Balíček jsem si rezervovala již po 20. týdnu a nyní jsem v 33.týdnu a pořád nic( MUDr. Felsinger Kyjov). Rezervovala jsem si ho znovu, tak uvidím, zda za 14 dní dostanu balíček. Pokud ne moc by mě to mrzelo.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Nelo,
      do emailu vám měl přijít potvrzovací email s informacemi ohledně vyzvednutí balíčku:
      MUDr. Felsinger Jan, Gynekologická ambulance; Seifrtovo nám 702, Nerudova 247/19, Kyjov
      Datum od kdy bude balíček připraven 12.04.2019
      Datum do kdy bude balíček připraven 28.05.2019

      Váš balíček by měl být tedy připraven, připomeňte se o něj prosím u vašeho lékaře. POZOR – balíček nebude na vaše jméno, ptejte se obecně na balíček Moje mateřství od Happy baby – zkuste také zkontrolovat spamy, jestli tam potvrzovací email najdete, děkuji 🤰🙂💕

  4. Kateřina D.

    Dobrý den,
    rezervovala jsem si u Vás balíček ke své gynekoložce Mudr. Hana Šoufková poliklinika Jablonec nad Nisou , ale bohužel jsem žádný balíček nedostala. Jsem ve 33tt a stále nic.
    Mohla bych prosím dostat info kde se stala chyba ? popřípadě jak dále řešit?

    Předem děkuji
    Dohelská

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Kateřino, ptala jste se prosím své lékařky na balíček? Ano, balíček by maminky měly dostat automaticky, ale z praxe víme, že se tomu tak neděje😕Balíček pro vás nebude přímo na vaše jméno, jedná se obecně o balíček Moje mateřství od Happy baby. Kolegyně Hanka prověří dostatečnou zásobu balíčků u vaší lékařky, zeptejte se prosím při další návštěvě, děkujeme.🙂💕🤰

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Jano, já tu bohužel vaši rezervaci balíčku nevidím. Zkuste to prosím znovu, zřejmě se nepodařila😕 Pokud ale vaše lékařka naše balíčky má (ano, máme ji v seznamu), měla by vám balíček dát automaticky kolem 6. měsíce těhotenství i bez rezervace. Připomeňte se o něj prosím, děkujeme!

  5. Věra V.

    Dobrý den, rezervovala jsem si u vás balíček,ale bohužel k mému gynekologovi ( klinika Stellart MUDr. Daniel Schmitz) balíček nedorazil a prý nejsem jediná, která si u vás objednala balíček a nedorazil jsem už ve 33tt a stále nic mohla bych vědět kde nastala chyba? Děkuji moc 😊

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Věrko, balíček by měl být pro vás u vašeho lékaře připraven teď od 6.4., nechám prověřit, jestli balíčky k lékaři odešly, děkuji. Při příští návštěvě se o něj prosím připomeňte, děkuji vám. 🤰💕🙂

      1. maminka Magda

        Váš lékař by měl mít k dispozici dostatek balíčků – prosím ptejte se na balíček Moje mateřství od Happy baby – nebude přímo na vaše jméno, děkuji.

    2. maminka Magda

      Dobrý den, Věrko, prověřovali jsme zásobu balíčků u MUDr. Schmitze a balíčky má. Při další návštěvě se o něj prosím připomeňte – balíček NENÍ NA VAŠE JMÉNO! Ptejte se prosím na balíček Moje mateřství od Happy baby, děkujeme🙂👍🤰

      1. Věra V.

        Dobrý den, balíček jsem obdržela už ve 3 měsíci, ale koukala jsem na videa a v balíčku bylo více věcí tak jsem si myslela, že je to jiný balíček tak se omlouvám.😊🤰

      2. maminka Magda

        Dobrý den, Věrko, ano, někdy lékaři dají maminkám oba balíčky najednou a pak je v tom trochu zmatek. Nicméně i na stránkách upozorňujeme na to, že složení balíčků se neustále mění a na stránkách máme ty nejaktuálnější verze boxů. Ještě na vás čeká balíček Já a moje miminko, tak snad udělá více radosti🙂💕

      1. Jana H.

        Ano rezervovala. A stale nic doktorka o nicem nevi ze by prislo .. tak snad to jeste dojde 🙂 byla by skoda oto prit

      2. maminka Magda

        Jani, balíček ani po rezervaci nebude na vaše jméno, ptejte se prosím na balíček Moje mateřství od Happy baby🙂💕

  6. Andrea T.

    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala, kdy má dorazit email, případně sms ohledně termínu vyzvednutí balíčku. Jsem ve 24tt a za týden jdu k lékaři (byl uveden v seznamu na výběr), tak zda už jej tam budu mít k vyzvednutí. Na mail jsem se dívala, i do spamu, a to jak po registraci tak i nyní v 6. měsíci, ale nic nedorazilo. Po registraci nepřišel mail ani kamarádce, tak jsme předpokládali, že informace dorazí před 6. měsícem. Předem děkuji za odpověď.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Andreo, vidím,že balíček pro vás u paní Mudr. Vaňkové by měl být připraven teď od 5.4. do 24.5. Při další návště se tedy o balíček prosím připomeňte, děkujeme. Bohužel stále bojujeme s tím, že vydávání balíčků není ze strany lékařů automatické, ale na druhou stranu chápeme, že jejich prioritou je starat se o maminky a jejich miminka💕👶🤰

  7. Jana Š.

    Dobrý den, chtěla jsem si rezervovat balíček na chcisvujbox, ale bohužel mi tam nejde zadat ani mé datum narození, ani předpokládaný datum porodu. Do těchto linků na datumy mi nejde nic vepsat. U gynekologa jsem balíček nedostala, i když při předchozím těhotenství jsem ho tam obdržela. Prosím o radu a předem děkuji.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Jano, u dat prosím zkuste zadat nejdříve rok a až potom měsíc a den. Nad datem narození nezapomeňte zaškrtnout, že je vám více jak 18 let. Pokud by vám to stále nešlo, obraťte se opět na nás. Děkujeme

  8. Anna

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat – Balíček jsem si zarezervovala ke své gynekoložce, bohužel od ni odcházím, protože paní doktorka péči dost zanedbává. Otázka zní zda je možné balíček rezervovat k novému lékaři ( s předchozí paní doktorkou už nechci být v žádném kontaktu) ?
    Děkuji

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Jano, ano, určitě to lze řešit. Bohužel problém s prošlými balíčky nás trápí a stále se s ním potýkáme – už to bylo na stránkách fcb mnohokrát komentováno, i tady v příspěvcích😞 Předám vaši mailovou adresu kolegyni Hance, bude vás kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

  9. Lucie H.

    Dobrý den,
    musím bohužel komentovat, že jsem z celého balíčku a způsobu zprocesování absolutně zklamaná. Balíček jsem si musela osobně zaurgovat, jinak bych jej ani neobdržela. Když už se ke mě krabička dostala, tak obsah mě ne že zklamal, ale doslova šokoval! Prošlá voda Rajec a neplatný-rok prošlý slevový kupón na feedo.cz? Takhle si vážíte maminek?? Nezlobte se na mě, ale tohle je doslova výsměch nám těhotným.
    Nemám vůbec zájem dále o žádný balíček žádat a HAPPY BABY absolutně nedoporučuji!

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lucie, děkujeme za váš příspěvek – jak jste se již mohla na našich stránkách dočíst, víme o tomto problému s prošlými balíčky 😞 Řešíme jej, ale náprava na všech výdejních místech po celé ČR se bohužel nedá zvládnout za několik dní / týdnů. Další problém je v tom, že jakmile pošleme nové balíčky na gynekology, často se právě tyto nové balíčky opět vydají jako první a na ty staré často dojde řada až když už je balíček po expiraci – je to samozřejmě o přístupu a o lidech a je nám líto, že právě u vaší lékařky k tomu došlo😕 Pokud máte o balíček Moje mateřství zájem, je možné se s kolegyní domluvit na předání balíčku nového. Naše balíčky pro maminky připravujeme zdarma a chystáme je s co největší péčí a láskou! Každá maminka má na tento balíček nárok a proto si dovoluji s vámi nesouhlasit, že si našich maminek nevážíme a vysmíváme se jim! Na našich fcb stránkách máme mnoho spokojených maminek včetně fotek s balíčky Happy baby, které jim udělaly radost a proto i my vnímáme, že naše práce má smysl🙂🤰💕

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Míšo, bohužel jinou cestou balíček objednat nejde😕 Na stránkách http://www.chcisvujbox.cz postupujte podle nápověd – jméno, příjmení, email, zaškrtněte váš datum narození a kolonku, že je vám více jak 18 let – u data je někdy lepší nejdříve vybrat rok, potom až den, potom už jen vyberete lékaře, nebo možnost – že váš lékař není na seznamu a zvolíte tedy Můj gynekolog není v seznamu a zadáte město – objeví se vám seznam výdejních míst v daném městě…snad se vám to povede, případně se ozvěte🙂👍

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Veroniko, váš balíček by měl být již připraven – zkuste se prosím sestřičky zeptat – balíček nebude přímo na vaše jméno, jedná se obecně o balíček Happy baby – Moje mateřství, děkuji a nechávám prověřit i z naší strany.
      MUDr. Blümlová Alena, GynBlue, s.r.o.; Lužická 692/1, Liberec
      Datum od kdy bude balíček připraven 09.03.2019
      Datum do kdy bude balíček připraven 27.04.2019

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lenko, balíček máte rezervovaný, měl by být u vaší lékařky od 28.3., zkuste se tedy při další návštěvě na balíček zeptat – nebude přímo na vaše jméno, jedná se obecně o balíček Moje mateřství od Happy baby. V případě problémů se ozvěte,děkuji.

  10. Ivana

    Dobrý den, Dnes jsem byla na kontrole u svého dr. a ptala jsem se na balíček který jsem si rezervovalapřed 20.týdnem těhotenství. Tento týden jsem ve 26 týdnu a sestřička mi zdělila že jim žádný balíček doručen nebyl. Tudiž se chci zeptat jak mám postupovat. Děkuji Ivana

    1. maminka Magda

      Dobrý den, pokud váš lékař je mezi našimi spolupracujícími lékaři a má naše balíčky k dispozici, měl by vám balíček automaticky vydat kolem 6. měsíce těhotenství – zkuste se o něj případně připomenout. Pokud není, můžete si balíček objednat přes stránky http://www.chcisvujbox.cz a vybrat si jiné výdejní místo, kde balíček dostanete.

  11. Lucie

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, balíček bych měla mít u svého gynekologa, vím že nebude na moje jméno, ale sestřička i lékařka mají pouze prenatal box, jiný jsem tam neviděla. Mohla bych si tedy zarezervovat balíček někde jinde? Děkuji Jůchová

      1. Lucie

        Aha. V tom případě to asi bude v pořádku, jen ten jsem dostala už ve 3.mesici těhotenství, tak jsem myslela, že tento bude jiný. V tom prenatal boxu totiž nebyla ani čepička a ani ponožky, tak jsem myslela že je nějaký jiný ještě.

      2. maminka Magda

        Dobrý den, Lucie, složení našich boxů se neustále mění, možná jste koukala na box Já a moje miminko, kde jsou většinou již větší dárky… Bohužel nám někdy lékaři dávají boxy najednou a maminky pak nevědí, jestli ještě nějaký box na ně čeká a nebo ne, ale jak se můžete podívat na našich stránkách – jedná se celkem o 3 boxy pro maminky – 2 v těhotenství (Moje těhotenství – desky, průkazka, brořura a Moje mateřství – buď v papírové krabici a nebo plastový sáček) a jeden po porodu (Já a moje miminko), který maminky dostávají až v porodnici. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit😉👍

    1. Lucie

      Dobrý den, ano asi to bude tak jak jste napsala, že mi byl dán bjeden balíček, který byl složen ze dvou. V tom případě mě jen mrzí, že bryndák čepička a ani ponožky tam nebyly. Ještě jednou děkuji za odpověď.

      1. maminka Magda

        Nebuďte smutná Lucie, ještě na vás bude čekat balíček Já a moje miminko😉💕

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Míšo, ptala jste se na něj u svého lékaře? Měl by být pro vás připavený:
      MUDr. Dobiášová Helena, Zdravex; Sezimovo Ústí II. 614, Sezimovo Ústí
      Datum od kdy bude balíček připraven: 06.03.2019
      Datum do kdy bude balíček připraven: 22.04.2019
      Balíček nebude přímo na vaše jméno, ptejte se obecně na box Moje mateřství od Happy baby. Děkuji.

  12. Michaela T.

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak poznám, jestli tento box a i ty další dostanu u mého gynekologa? Moje těhotenské desky jsem dostala automaticky, takže i to ostatní dostanu bez té rezervace?
    děkuji za odpověď. Míša.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Míšo, pokud je lékař mezi našimi spolupracující gynekology, měl by maminkám dávat naše boxy automaticky ve 3. a 6. měsíci těhotenství, ale často se tak neděje😕Pokud jste ale desky dostala automaticky, připomeňte se i v 6. měsíci o box Moje mateřství😉Vypadá to ale, že váš lékař na balíčky myslí👍💕

  13. Lenka V.

    Dobry den, dnes jsem dostala balicek u sveho gynekologa a mam problem, ktery ma vetsina maminek. Balicek je prosly. Chapu, ze to neni vase vina, ale bylo by mozne ziskat alespon aktualni slevu na feedo.cz? Tu bych vice nez uvitala. Dekuji za odpoved. S pozdravem.
    Lenka

  14. Jana V.

    Dobrý den,
    dnes jsem u svého lékaře obdržela box. Bohužel se mi stalo to, co již řešíte níže v komentářích, že v něm byla pouze prošla voda Rajec a jedna plenka, včetně letáků. Po pravdě sem byla dost zklamaná, po shlédnutí Vašeho videa, kde v boxu rozbalujete takové pěkné věci, třeba jako čepičku. Bylo by možné se domluvit na získání nového boxu nebo jeho výměně? Předem děkuji
    Jana V.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Jano,
      předávám váš dotaz kolegyni, která má prenatální boxy na starosti…zřejmě se jedná opět o problém, který jsme zde již s propadlými boxy řešili😕Ozveme se vám přímo na váš email, děkumeme za pochopení!

  15. Šárka Š.

    Dobrý den, dnes jsem dostala balíček, respektive igelitový pytlík – moje mateřství. A jsem trochu zklamaná, protože uvnitř letáky s kódy na slevu, které už dávno neplatí, jedna plena, prošlá voda rajec 06/2018, a dudlík. Omlouvám se, ale čekala jsem něco trochu víc, ale v dnešní době dostat něco ZDARMA, má spoustu velkých ALE… Ale i tak děkuji. Přeji pěkný den.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Šárko, bohužel tento problém s propadlými balíčky neustále řešíme…předávám váš dotaz na kolegyni, která se stará o tyto prenatální boxy a ozve se vám přímo na email. Děkujeme za pochopení a omlouváme se!

  16. Tereza Ž.

    Dobrý den, zaregistrovala jsem si balíček na chcisvujbox.cz. vybrala svého lékaře (Petr Kučaba, Most). 6. března jsem byla na kontrole a nic jsem nedostala. Další návštěvu mám až 3. dubna. Už jsem začala sedmý měsíc . Na emailu jsem měla rozmezí, kdy tam budu mít balíček připravený (Datum od kdy bude balíček připraven 04.02.2019
    Datum do kdy bude balíček připraven 25.03.2019). Může se stát, když mám kontrolu až v dubnu, že balíček již nedostanu? Nerada bych o něj přišla. Děkuji za info

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Terezo, já vidím v našem systému, že balíček pro vás bude nachystaný od 8.3.:
      MUDr. Kučaba Petr, Ord. praktického lékaře gynekologa; Topolová 1234, Most
      Datum od kdy bude balíček připraven 08.03.2019
      Datum do kdy bude balíček připraven 19.03.2019
      Zkoušela jste se prosím lékaře na balíček zeptat? Balíček nebude přímo na vaše jméno, ale obecně se jedná o balíček Moje mateřství od Happy baby. Zkuste to tedy při další návštěvě, určitě tam bude i po datu 19.3. (pokud by tomu tak nebylo, informujte nás, ale nechám prověřit i zásobu balíčků u vašeho lékaře, děkuji)

  17. Lucia P.

    Dobrý den, zaregistrovala jsem si balíček na chcisvujbox.cz. Vybrala jsem si i svou doktorku, která je napsaná v seznamu (Kupková, nemocnice Boskovice). Dnes jsem byla na kontrole u paní doktorky (23. týden). Ptala jsem se paní sestřičky, zda tam nemám happy baby box, paní sestřička mi řekla, že ať si to nechám poslat domů, že ona už balíčky nebere, je s tým moc práce. Tak mi prosím řekněte co mám teď dělat? O balíček mám skutečně zájem. Děkuji za info

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lucie, balíčky domů bohužel neposíláme – to vám dala sestřička mylnou informaci, proto máme síť gynekologů a jiná výdejní místa, kde je možné balíčky získat. Jen pro informaci – balíček nebude přímo na vaše jméno, jedná se všeobecně o balíček Moje mateřství. Nicméně, prenatální balíčky má v komentenci kolegyně Hanka, která dělá maximum pro to, aby byly dostatečné zásoby balíčků u lékařů, předám jí váš dotaz a prověří, kde je chyba. Bude vás kontaktovat na email. Děkuji.

      1. Lucia P.

        Já jsem ji netvrdila, že je balíček na moje jméno. Jenom jsem se jí zeptala, zda takové něco má a řekla, že ty balíčky odmítá. Prosím tedy o ověření zda u paní gynekoložky Kupkové v Boskovicích jsou, nebo kde si je člověk má vyzvednout. :/ 🙁

      2. maminka Magda

        Rozumím, již jsem to kolegyni poslala, tak prověří co a jak a určitě se vám ozve😉👍

  18. Markéta S.

    Dobrý den, rezervovala jsem si balíček již přes delší dobou a do dnešního dne mi nepřišlo žádné upozornění, že si můžu balíček vyzvednout. Jsem již v 7. měsíci a balíček měl být v 6. měsíci. Děkuji za odpověď

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Markéto, ano, vidím, balíček jste si rezervovala a měl by být pro vás připravený u lékaře:
      MUDr. Kolář Pavel, Privátní gyn.-porodnická ambulance; Smetanovo nám. 1358, Slaný
      Datum od kdy bude balíček připraven 04.02.2019
      Datum do kdy bude balíček připraven 25.03.2019
      Zkuste se tedy při další návštěvě optat, balíček nebude přímo na vaše jméno – jedná se všeobecně o balíček Moje mateřství od Happy baby.
      Bohužel často odpovědi ohledně vyzvednutí padají do spamu – zkuste ještě zkontrolovat, ale balíček na vás čeká. Děkujeme

      1. Markéta S.

        Dobrý den,
        ptala jsem se na balíček u lékaře a bylo mi odpovězeno, že tam žádný balíček není. Ale z přístupu sestřičky nebylo patrno, zda tam ani nedorazil nebo ho nepřijali. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné si balíček rezervovat a vyzvednout někde jinde na spolehlivějším místě?

      2. maminka Magda

        Dobrý den, Markéto, prosím, můžete nám napsat o které výdejní místo se jedná? Postoupím váš dotaz na kolegyni Hanku, která má tyto těhotenské balíčky na starosti a prověří také zásobu balíčků u vaší lékařky – určitě to bude přínosem i pro další maminky! Nicméně ještě upozorňuji, balíček nebude přímo na vaše jméno – jedná se obecně o balíček Moje mateřství od Happy baby, děkuji.

      3. Markéta S.

        Dobrý den,
        dle seznamu jsem našla asi nejbližší místo Rodinné centrum Klíček Unhošť. Na balíček jsem se u lékaře plata obecně, nikoli na jméno. Děkuji

      4. maminka Magda

        Dobrý den, Markéto, vidím, že jste si balíček rezervovala k lékaři Mudr. Kolář, Slaný. Rozumím tomu ted dobře, že jste se tam na balíček ptala a oni jej nemají. Pokud je to tak, necháme prověřit závoz balíčků. Děkuji za potvrzení. Nedělejte prosím zatím další rezervaci, děkuji.

  19. Lenka K.

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na balíček v 6. měsíci. Včera jsem ho dostala, 4 měsíce prošlá voda Rájec , kupa letáků a jedna plínka. Čekala jsem nějaké vzorečky, jak na videu, ale akorát zklamání. Děkuji za odpověď

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lenko, ano, již jsme tento problém s balíčky řešili – v předchozích komentářích i na našich fcb stránkách. Moc nás to mrzí, bohužel je to chyba jedné bývalé kolegyně…
      Nicméně váš dotaz přepošlu na kolegyni Hanku, ozve se vám přímo na mail. Děkuji.

  20. Veronika

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak má správně vypadat balíček moje mateřství, vyzvedla jsem si balíček ve kterém byla kopice letáků, 2 měsíe prošlá voda Rajec a jedna jednorázová plínka. Jsem z balíčku velice zklamaná, čekala bych nějaké vzorečky, a další věci co jsou uvedené ve videu výše děkuji

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Veroniko, už i na našem fcb jsme tento problém řešili…prošlé balíčky😕 Poslala jsem váš dotaz přímo na kolegyni Hanku, která má tyto balíčky na starosti – spojí se s vámi a domluvíte se na náhradě. Děkuji a ještě jednou se omlouváme!

  21. Andy M.

    Dobrý den, rezervovala jsem si svůj balíček na gynekologii u p. Debnára v Šumperku, ale tam o této rezervaci nic nevěděli. Měli balíček Prenatal box, který mi dali místo něj (uvnitř byl leták, takže by měl být od vás, jen mě tedy zmátl název a sestřičku asi taky). Nicméně uvnitř mě zklamala prošlá voda Rajec a za měsíc procházející krém Mixa. 🙁 Nejedná se tedy o nějakou starší neaktuální verzi? Už podle toho, že box se jmenuje a vypadá trochu jinak…

  22. Alena J.

    Dobrý den, vyplnila jsem formulář pro vyzvednutí balíčku před 14 dny a stále se mi nikdo neozval. Můj gynekolog v seznamu není tak jsem zadala jiné místo k vyzvednutí. Potvrzovací sms mi ale stále nepřišla. Děkuji za Vaši odpověď

    1. maminka Magda

      Dobrý den, ano, balíček je rezervovaný a můžete si jej vyzvednout na vámi uvedeném místě:

      Studio pro ženy, Praha 1, Vodičkova 20, 11000, Magda Mikulandová (602471208)
      Datum od kdy bude balíček připraven
      24.02.2019
      Datum do kdy bude balíček připraven
      03.05.2019

  23. Kateřina B.

    Dobrý den, chci se zeptat dnes jsem byla na kontrole svůj 2. balíček jsem měla objednaný a potvrzený e-mailem, že by již u lékaře měl být a lékař říkal, že tam nic nemá. Tak se chci zeptat, zda mi ho pošlete na mou adresu nebo jak se to dá řešit?

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Katko, balíčky poštou neposíláme, proto je možné si je nechat takto poslat k lékaři. Prosím, balíček u vašeho lékaře nebude přímo na vaše jméno – jedná se obecně o náš balíček Happybaby – Moje mateřství, možná tedy došlo k nedorozumění. Pokud už váš lékař balíčky nemá, může si je objednat…pokud mi zašlete jméno lékaře, můžeme nechat prověřit distribuci balíčků…děkuji vám.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, bohužel s dodatečným dodáním balíčku je to vždy dost komplikované😕 Pokud jste méně než tři měsíce od porodu, můžete zkusit napsat kolegyni na info@happybaby.cz. Zkuste se ale na našich stránkách zapojit do soutěží a testování. Jsou tam krásné ceny a určitě vás potěší, pokud se na vás usměje štěstí🙂

  24. Andy M.

    Dobrý den, zeptám se Vás, kvůli čemu je třeba pro získání balíčku vyplňovat osobní údaje, když následně není balíček rezervovaný pro konkrétního člověka a nelze tedy vyzvednout na jméno? Kdybych si u gynekologa balíček poptala, vydá mi jej aniž by byla třeba rezervace/registrace? Děkuji a přeji pěkný den, A.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Andy, omlouvám se za pozdní odpověď, váš dotaz mi tu nějak zapadnul😕 Pokud lékař s námi spolupracuje a má naše balíčky k dispozici, mělo by být jejich vydávání automatické – čili ve 3. a 6. měsíci by jej maminka měla dostat, aniž by si o něj musela říkat. Bohužel ale z praxe víme, že se tomu tak neděje, proto je lepší si jej takto rezervovat a potom vám přijde potvrzovací email, kdy je balíček u lékaře připraven – sice není přímo na jméno, to máte pravdu, ale některé maminky se ostýchají na balíčky ptát, takto mají potvzení od nás a s tím si k lékaři pro balíček přijdou. Mimo to, balíček si je možné rezervovat i na jiné výdejní místo, my tak máme lepší kontrolu, která maminky a kdy již balíček dostala apod. Děkuji.

  25. ELIŠKA A.

    Dobrý den,
    Chtěla bych se zeptat zda spolupracujete s dr. KASALEM v Bílině. 18.1.2019 jsem porodila holčičku a během celého těhotenství jsem kufřík nedostala. Až ten v porodnici.
    Chtěla bych se zeptat jak to?
    Děkuji za odpověď

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Eliško, MUDr. Kasal s námi spolupracuje. Netuším, proč jste balíček nedostala, neboť by to ze strany gynekologů mělo být automatické, že maminky dostanou naše boxy ve 3. a v 6. měsíci těhotenství. Je možné, že na vás zapomněli, nebo neměli tou dobou balíčky skladem…odpověď byste asi dostala přímo v ordinaci. Je nám moc líto,že se k vám těhotenské boxy nedostaly, ale věříme, že aspoň box Já a moje miminko vám udělal radost🙂

  26. Kamila

    Dobrý den,
    dnes jsem si vyzvedla balíček moje mateřství v Pardubicích a byla jsem velice zklamaná. Vůbec tam nebyly věci jako zde máte ve videu, např. bryndák, ponožky, čepice, ale na víc v něm byly prošlé věci. Možnost slevy do tesca jen do 31.12.2018, prošlá voda Rajec, je toto standardní?
    Děkuji Kamila

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Kamilo, balíčky na videu z našich stránek jsou ty nejnovější, tudíž je možné, že jejich složení se liší od těch, které jsou ještě na skladě u našich spolupracujících lékařů nebo center. Ovšem jak to tak vypadá, váš balíček, který jste dostala byl někde zapadlý již delší čas. Ne, není to standard a bohužel neustále bojujeme s tím, že nové balíčky se skládají na ty staré a potom ty staré se mnohdy k maminkám dostanou již po expiraci😞 Prosím, napište naší kolegyni na info@happybaby.cz a domluvte se na možnosti vydání nového – aktuálního balíčku na výdejním místě v Pardubicích. Děkuji a ještě si dovolím upozornit – složení našich balíčků se často liší podle krajů, proto ani nový balíček nemusí obsahovat vše, co je na videu vidět – vzorky mohou být jiné apod. Děkuji.

    2. Tereza K.

      Kami, já to měla úplně stejně. Pokud bych neviděla toto video, tak to asi beru, ale po shlédnutí jsem se těšila na něco víc než jen na kojeneckou vodu a jeden vzorek pracího prášku. Bryndák, ponožky, čepice natož kojenecká lahev se vůbec nekonaly 🙂 Holt reklama je reklama, je to smutné, ale nenaděláme nic 🙂
      Terka, Olomouc

      1. maminka Magda

        Dobrý den, Terezo, děkujeme za vaši reakci. Naše balíčky se neustále mění a pracujeme na tom, aby byly co nejvíce “plné” a potěšily každou maminku. Je nám líto, že jste byla z balíčku zklamaná. Věříme, že nám přesto zachováte přízeň a zapojíte se do našich soutěží, testování a nebo i do nové facebookové skupinky pro naše maminky – Maminky Happy Baby.

  27. Klára K.

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, chodí balíček k Mudr. Procházkovi do Prachatic ?
    Já si ho teda rezervovala na Mc.Máj České Budějovice.
    Ale dárkový balíček Moje těhotenství jsem u lékaře dostala. A Když jsem chtěla rezervovat tento tak mi to doktora nenašlo a navrhlo právě Čb 🙁 Moc děkuji za informaci

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Kláro, ano, pana doktora Michala Procházku z Prachatic jsem v našem seznamu našla. Koukala jsem i do seznamu na stránkách http://www.chcisvujbox.cz a objevil se mi hned na prvním místě, box byste tedy mohla dostat i od něj. Zkuste se informovat a do MC Máj pak můžete zavolat, že jste box dostala již u svého lékaře až to bude aktuální – od 5. měsíce těhotenství😉

    1. maminka Magda

      Dobrý den Nikol, v emailu byste měla mít také informaci o datu vyzvednutí – případně, že je možné jej vyzvednout od 5. měsíce těhotenství. Zkuste tedy předem na dané místo zavolat, zda tam balíček mají – balíček prosím nebude přímo na vaše jméno, jedná se všeobecně o náš balíček Moje mateřství.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Jitko, na našich stránkách najdete u všech balíčků ikonu VÍCE INFORMACÍ, kde jsou všechny informace ohledně získání balíčků. Pokud jste tedy balíček v 6m těhotenství nedostala, může to být proto, že váš lékař není na seznamu našich spolupracujících gynekologů a nebo jste si jej zapomněla rezervovat přes stránky http://www.chcisvujbox.cz. Je nám to líto, ale zpětně se již balíček získat nedá. Zkuste se na našich stránkách zapojit do testování a do soutěží o zajímavé ceny🙂👍

  28. Sandra

    Dobrý den objednala jsem si balíček ke své gynekoložce, ale teď když přišel čas si balíček vyzvednout tak ani neví o žádných těchto balíčcích. Jsem 27tt a balíček nikde. Moc děkuji za odpověď 🤗

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lucie, balíček u vaší lékařky nebude přímo na vaše jméno – jedná se všeobecně o balíček Moje mateřství, ptala jste se tedy prosím u vaší lékařky? Přišel vám prosím potvrzovací email nebo sms zpráva? Pokud ne, buďte tak hodná, napište na info@happybaby.cz a kolegyně prověří, kde nastala chyba. Děkujeme

  29. Jiřina N.

    Dobrý den.I já bych moc prosila o balíček v 6měsíci!!Už ho mám zarezervovaný asi třetí měsíc,ale do dnešního dne mi nepřišel žádný email k vyzvednutí 🙁
    Moje gynekoložka ve vašem seznamu bohužel není,tudíž jsem zadala výběrové místo nejblíže naší adrese 🙂 Ale nic.
    Můžu pro to ještě něco udělat??
    Moc vám děkuji za zpětné info a přeji vám parádní Nový rok 🙂 🙂 🙂
    S pozdravem,Jiřinka 🙂

  30. niky2911@seznam.cz

    Dobrý den. Rezervoval jsem si box. V emailu byl kontakt na kterej jsem se měla kvůli boxu obrátit a telefonu číslo na paní. Když jsem si dneska pro box došla tak paní nevěděla že nějaky box má mít. Kde teda si box mám vybrat chtěla jsem v miláčkové nemocnici v Plzni a tam i tom nic nevěděli….děkuju moc.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Veroniko, bohužel se zdá, podle četných dotazů maminek, že je problém na naší straně. Víme o tom a snažíme se jej odstranit. Prosím mějte trpělivost, maily z rezervací balíčků máme evidované. Jakmile bude závada odstraněna, budeme vás kontaktovat ohledně dalšího postupu, aby se k vám balíček dostal! Děkujeme

  31. tyna.drdova@seznam.cz

    Dobrý den, balíček jsem si rezervovala již na začátku těhotenství. Bohužel jsem ho dosud nedostala (jsem ve 28tt). Nyní jsem si balíček rezervovala znovu. Dostanu ho i po 6. měsíci těhotenství? Děkuji

    1. maminka Magda

      Dobrý den, přišel Vám prosím po rezervaci balíčku potvrzovací email? Pokud ne, zřejmě se rezervace nezdařila – určitě by Vám musel příjít email a nebo potvrzovací sms zpráva. Prosím, pokud tomu tak nebylo ani při druhé rezervaci, napište si prosím na info@happybaby.cz a kolegyně prověří, kde nastala chyba. Děkujeme a věřím, že se k vám balíček ještě i teď po 6.měsíci těhotenství dostane🙂👍

  32. Peťulka Š.

    Dobrý večer,
    během září (cca v 16.týdnu) jsem si rezervovala box a neobdržela jsem žádný potvrzovací e-mail ani zprávu. Jak zjistím, že mám box Moje mateřství připravený u svého gynekologa? Děkuji za odpověď Petra

    1. maminka Magda

      Hezký večer, Petro, pokud jste si rezervovala na stránkách http://www.chcisvujbox.cz balíček, jednalo se zřejmě až o box, který maminky dostávají v 6. měsíci těhotenství – Moje těhotenství – jelikož pouze tento box lze takto objednat. Je divné, že vám nepřišel potvrzovací email – jste si jistá, že rezervace proběhla v pořádku? Balíček Moje mateřství získáte přímo od svého lékaře – pokud je mezi našimi spolupracujícími gynekology – viz ikonka Více informací pod jednotlivými boxy na našich stránkách. Zkuste se o tento balíček při další návštěvě u lékaře připomenout🙂

      1. Peťulka Š.

        Rezervaci jsem dělala přes mobilní telefon a řekla bych, že vše proběhlo v pořádku. Dokážete mi u Vás v systému tuto informaci zjistit? Ano MUDr. Čepelík je na Vašem seznamu spolupracujících lékařů.

      2. maminka Magda

        Hezký den, Petro, rezervace zřejmě proběhla v pořádku, ale na druhý balíček máte ještě čas – prosíme o trpělivost, maminky jej dostávají až v 6. měsíci těhotenství. Pokud Vám do té doby žádná zpráva nedorazí, ozvěte se nám na email info@happybaby.cz a prověříme. Já bohužel do tohoto systému nemám přístup, ale dle všeho jste vše udělala správně a balíček je rezervovaný. Krásný advent🎄🔔⭐

      3. Peťulka Š.

        Pro jistotu jsem odeslala znovu… po dokončení se mi zobrazila věta: Vaše data byla bezpečně uložena. Snad je tedy vše v pořádku.

  33. Bohdana K.

    Dobrý den,
    ráda bych si zarezervovala balíček Moje mateřství, ale nějak se mi to nedaří…Nelze mi vyplnit datum narození ani předpokládaný termín porodu . Pak se mi to nedaří ani odeslat. Jak mám postupovat?
    Děkuji!

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Bohdano, dotazník jsem nyní zkoušela a vše funguje v pořádku. U termínu porodu vyberte nejdříve rok – potom měsíc a den. Ještě zkontrolujte, zda jste zaškrtla, že je vám více jak 18 let při vyplnění vašeho data narození. Pokud by to nešlo, klidně se na nás znovu obraťte. Děkujeme

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Danielo, pokud váš lékař není na našem seznamu spolupracujících gynekologů a naše balíčky tudíž nemá, je možné si tento balíček rezervovat na stánkách http://www.chcisvujbox.cz, tak jak uvádíme na našich stránkách. Balíček si tedy můžete nechat zaslat na vám nejbližší distribuční místo. Pokud jste již ale takto těsně před porodem, můžete se těšit na balíček Já a moje miminko, který na vás bude čekat při odchodu z porodnice.

  34. Monika S.

    Dobrý den jsem již v 33.týdnu,ale u svého gynekologa jsem dostala pouze brožurku,mohu ještě zpětně požádat o balíček Happy Baby -moje mateřství,který dostávají nastavající maminky v 6.měsíci?Děkuji Monika

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Moniko, na tento balíček jste v 6. měsíci těhotenství měla nárok – určitě to zkuste, za to nic nedáte🙂 V každém případě se můžete těšit na balíček Já a moje miminko, který na vás čeká po porodu!

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Petro, bohužel jsme dostali v poslední době několik podobných dotazů – zřejmě balíčky leží u lékařů delší dobu a kupony jsou pak propadlé. Omlouváme se, zpětná kontrola exspirace balíčků je časově velmi náročná. Prosím, pošlete email na info@happybaby.cz s žádostí o nové kupony, připojte také poštovní adresu pro jejich zaslání. Moc děkujeme za pochopení!

      1. Petra D.

        Dobrý den, tady ani tak nejde o kupón ten tam byl jeden , mně jde spíše o prošlé vzorky .

      2. maminka Magda

        Dobrý den, prosím, uveďte do emailu, že tam byly také prošlé vzorky – domluvíte se s kolegyní na zaslání nového balíčku. Děkuji.

      3. Petra D.

        Děkuji mockrát

      4. Petra D.

        Mockrát ještě jednou děkuji vše jsme s Vaší kolegyni vyřešili

      5. maminka Magda

        Vůbec neděkujte, my děkujeme za upozornění a jsem ráda, že se k vám dostane aktuální balíček s platnými kupony a vzorky🙂

  35. valentova.ver@gmail.com

    Maminka Magda
    Právě že mi bohužel žádný potvrzovací email nepřišel.a jsem ve 28.tt.
    ale již jsem psala na váš kontaktní mail a s paní jsme se dohodly jak mám postupovat dále.jinak vám moc děkuji za odpověď a pěkný den 🙂

    1. maminka Magda

      Dobrý den, přišel vám prosím potvrzovací email s datem kdy si můžete balíček vyzvednout? Pokud ano, můžete s ním přímo do obchodu přijít a balíček vám vydají – možná je lepší předem ještě i zavolat, jestli jej mají skladem. Balíček nebude připraven přímo na vaše jméno. Kdy jste balíček rezervovala a v jakém jste týdnu? Děkuji – určitě jej dohledáme🙂

  36. Nikola

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat mám potvrzovací email , že budu mít od 18.10. Připravený balíček u svého gynekologa ale dnes jsem tam byla a že prý žádné balíčky nedostávají a že by ani přijímat nechtěly. Nevím teda co teď?Děkuji

    1. maminka Magda

      Hezký večer, Markéto, obsah balíčků není stejný pro celou republiku, často se liší podle regionu a podle toho, jaké vzorky a dárečky nám naši partneři v dané oblasti poskytnou. Obsah je tedy různý. Věříme ale, že všechny naše balíčky, které připravujeme zdarma s péčí a láskou, potěší nejednu maminku a miminko🙂❤ Ať už se jedná o balíčky těhotenské a nebo po porodu, které čekají na maminky přímo v nemocnicích.

  37. Ala Lála Kaslová

    Dobrý den a ještě by mě zajímalo zda je možné dodatečně mít i balíček k dceři. Je už školkou povinná a též jsme nic nedostali. Jen balíček v porodnici a startovací balíček u gynekolozky. Děkuji za odpověď Kaslová

    1. maminka Magda

      Hezký den, balíček Naše rodina je možné získat pouze v MŠ, kdy jednou ročně vybereme několik školek a děti potěšíme milým dárkem. Seznam vybraných MŠ pak zpětně publikujeme na našich facebookových stránkách.

      1. Ala Lála Kaslová

        Aha to je moc škoda my jsme se těšili že dostane balíček…

  38. Ala Lála Kaslová

    Dobrý den rezervována jsem si balíček a stále jo nemám. Moje Dr. Mi tvrdí že u ní nic nemám ale potvrzovací email mám. Dá se nějak balivek doručit přímo domu? Jsem 29+4tt. Děkuji krásný den

    1. maminka Magda

      Dobrý den, balíčky domů bohužel nedoručujeme, ale pokud vám přišel potvrzovací email, balíček musí u vaší lékařky být – pozor, balíček nebude přímo na vaše jméno, jedná se tedy o balíček Moje mateřství, který jste měla dostat již v 6. měsíci.

      1. Ala Lála Kaslová

        Bohužel prý není a prý není její povinnost mi jej dát.

      2. maminka Magda

        Dobrý den, prosím, zkuste se obrátit na kolegyni na emailu info@happybaby.cz. Prověří, že na vaši lékařu balíčky skutečně odešly. Pokud jsou u vaší lékařky v ordinaci, měla by vám jej vydat – balíčky jsou pro všechny maminky zdarma, tudíž nevidím důvod, proč by vám ho nechtěla dát. Děkujeme

      3. Ala Lála Kaslová

        Takže já už svůj balíček nedostanu? Ach jo….

      4. maminka Magda

        Uděláme vše pro to, aby se k vám balíček dostal!!! Prosím napište kolegyni a vše znovu prověříme, děkuji.

  39. Michaela P.

    Dobrý den,

    objednávala jsem si přes tyto Vaše stránky dárkový box, který se vydává v 6.měsící těhotenství a těšíla se na obsah, který uvadíte ve videu výše. Bohužel jsem zjistila, že toto video je velice zavadějící a obsah balíčku ani z daleka neodpovídá výše uvedenému videu. V mém balíčku jsem akorát našla vzorek sanitolu, kapesníčky Kleenex včetně letáčku, vodu Rajec včetně záložky do knihy a letáku, hydratační krém Mixa, dulík MAM, plenky DM vel.2 a letáky: Bubchen, Prevenar a to je celý obsah balíčku. Čili žádná lahvička, žádný bryndáček, čepička, ponožky, ani vzorky vložek do podporsenky, žádné dárkové kupóny ani časopis a ani další vzorky či letáky, které uvadíte viz výše, vyjma těch věcí, které jsem napsala výše. Bylo to pro mě velké zklamání, protože jsem se docela hodně těšila na dárkové předměty, které uvádíte ve videu.

    1. maminka Magda

      Hezký den, Michaelo, velice nás mrzí, že jste byla z balíčku zklamaná! Všechny balíčky pro maminky a jejich miminka připravujeme zdarma s co největší péčí a láskou a jsme samozřejmě závislí na našich partnerech, jaké vzorky a dárečky nám do balíčků poskytnou. Balíčky se svým obsahem velmi často liší podle regionu a také podle období. Naše video není zaváděcí, balíčky tohoto složení se k maminkám skutečně dostávájí, což potvrzují i reakce a fotky maminek na našich facebookových stránkách. Určitě se ještě můžete těšit na balíček po porodu Já a moje miminko a ten vám věřím udělá radost🙂 Sledujte také naše stránky a zkuste se zapojit do testování a soutěží o zajímavé ceny! Děkujeme za váš názor a přejeme vám pohodové těhotenství😊

    2. Hana H.

      Nevím jak někdo může napsat, že byl z balíčku zklamaný. Já jsem si ho vyzvedla včera, a teda naopak mě překvapil co obsahuje. Kde dostanete krém, dudlík, kapesníčky a vzoreček zdarma ? To že tam nebyla maminka, tak tu si snad koupím. Opravdu se člověk nezavděčí a je to hrozné, stydím se za váš komentář, a divím se, že se za něj nestydíte sama. Mě víc zaráží to, že by ho měla dostat těhotná od svého gynekologa, a není tomu tak, a jsem ráda, že jsem na tuto stránku narazila čistě náhodou a provedla registraci a box na mě čekal u gynekologa, ale až se sestra pomalu divila, jak jsem se k němu dostala. A tohle je pro mě zarážející, než řešit co box měl a má obsahovat.

      1. maminka Magda

        Milá Hanko, děkujeme za vaše slova🙂❤

  40. xlovexx@seznam.cz

    Dobry den! Rezervovala jsem si na strance balicek a prisel mi i potvrzovaci e-mail, ale v kolonce na vyzvednuti(rakosnicek-Děčín) nemám napsane zadne datum. Jsem v 17tt. Prijde mi tedy potvrzovaci email az kolem 6 mesice znovu? Nebo jak jinak ho ziskam? Dekuji za odpoved.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, balíček v Rákosníčku nebude přímo na vaše jméno, ale můžete vzít s sebou potvrzovací email a kolem 6. měsíce do Rákosníčku zajít a balíček si na základě potvrzení vyzvednout (pro jistotu můžete nejdříve zavolat, jestli balíček Moje mateřství mají skladem). Věříme, že vás potěší🙂

    1. maminka Magda

      Hezký den, Lucie, dostala jste prosím potvrzovací email? Pokud ano, můžete přímo s ním přijít k vaší lékařce a o balíček požádat – balíček nebude přímo na vaše jméno, proto možná v ordinaci nevěděli přesně o co se jedná. Pokud jste již v 6. měsíci těhotenství o balíček Moje mateřství si požádejte🙂

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Radko, je možné, že váš gynekolog není na našem seznamu spolupracujících lékařů, zkuste si najít ve svém městě jiné distribuční místo, kde si můžete balíček vyzvednout. Pokud by se vám to nepodařilo, napište nám prosím na info@happybaby.cz a my vám pomůžeme se k balíčku dostat🙂

  41. dyrcikovalucie@seznam.cz

    Dobrý den, chci se zeptat, balicek jsem si vyžádala u spoluprachjiciho gynekologa, oni mi však řekli, že to nevydávají. Až teď jsem zjistila, že si to musím rezervovat. Mám 5 dnů po porodu (kde jsem se dozvěděla ž balíčku ž nemocnice, že si to musím sama rezervovat), můžu o balicek Ještě požádat, jsou tam veci, které by se mi pro miminko hodily. Dekuji za odpoved.

    1. maminka Magda

      Dobrý den, pokud jste 3 měsíce od porodu (právě pro tak malá miminka jsou dárky v našem balíčku), můžete se obrátit na kolegyni na emailu info@happybaby.cz a ona vám poradí, kde je možné ve vašem okolí balíček vyzvednout. Jinak balíček Já a moje miminko dostávají maminky při odchodu z porodnice bez jakékoliv předchozí rezervace. Vypadá to, že na vás bohužel zapomněli, ale kolegyně vám určitě poradí jak se k našemu balíčku dostat🙂

  42. Lenka T.

    Dobrý den,
    zkoušela jsem to znovu (v Internet Explorer) a opravdu mi to tam žádný kalendář nenabídlo. Potom jsem to zkusila v jiném prohlížeči (Chrome) a už vše fungovalo. Balíček rezervován 🙂 Děkuji za pomoc

    1. maminka Magda

      Dobrý den, Lenko, je nutné vybrat měsíc a rok, poté vyberete z kalendáře i datum. Zkoušela jsem a kalendáře fungují oba dva, i pro termín porodu. Zkuste prosím znovu, možná jste jen něco přehlídla. Je také nutné zaškrtnout, že je vám více jak 18 let. Pokud vám to znovu nepůjde, ozvěte se, děkujeme a hezký den.

  43. hrbackovamichaela@seznam.cz

    Dobrý den, zarezervovala sem si balíček a proto že s vámi můj pan gynekolog nespolupracuje tak sem si objednala balíček na alternativní distribuční místo a přišel mi e-mail že si balíček můžu vyzvednout od 30.9.2018. Dnes jsem tam byla a sestřička mi řekla že balíčky tam má jen pro pacientky které chodí k nim takže sem nic nedostala.
    Tak nevím jestli měla sestra pravdu

    1. maminka Lucie

      Pěkný den, kam jste si prosím balíček objednala? V seznamu alternativních distribučních míst není žádný gynekolog, většinou jde o mateřská centra. Pokud jste místo svého gynekologa zadala jinou ordinaci, tak to chápeme, že vám sestřička nechtěla balíček vydat. Vyzkoušejte prosím napsat kolegyni na katerina.pajovicova@happybaby.cz a ona vám nabídne jiné místo, kde si balíček vyzvednout. 🙂

  44. Iveta P.

    Dobrý den, chtěla jsem si zarezervovat balíček Moje mateřství, ale nejde mi některé kolonky vyplnit (konkrétně nejde vyplnit datum narození, termín porodu) a navíc nejde formulář odeslat. Můžete mi, prosím, poradit?

  45. Daniela

    Dobrý den, zarezervovala jsem si balíček moje mateřství, který jsem si měla vyzvednout ve Frýdku-Místku v Magnolii, ale dostala jsem pouze malý sáček s letáčky, láhví Rajec – kojenecká voda. kapesníčky a vzorek plenky. Nikoliv jak ukazujete na videu. Mohu vědět proč?

    1. maminka Magda

      Hezký den, Danielo, videa s našimi balíčky jsou poměrně nová. Obsah balíčků se liší podle regionu i podle času. Všechny naše balíčky, které jsou pro maminky zdarma, připravujeme s láskou a co největší péčí. Bohužel jsme ale závislí na množství vzorků a výrobků, které nám dodají naši partneři. Proto byl obsah vašeho balíčku jiný, než jak je nově na videu a tyto balíčky se teprve dostávají k našim spolupracujícím lékařům. Děkujeme za pochopení.

  46. anahareo1@seznam.cz

    Dobrý den, mám stejný problém jako maminka Alžbět. Včera jsem si zažádala o balíček moje těhotenství s možností vyzvednutí v Olomouci (Pomadol) a přišel mi email, že balíček pro mě byl připraven k vyzvednutí do 21.8.
    Mohla bych si ho prosím ještě na daném místě vyzvednout 5.10.? Těhotenství stále trvá a o balíček bych měla velký zájem. Moc děkuji Ivona

    1. maminka Lucie

      Pěkný den, toto video je staré dva měsíce, tedy nijak dlouho. 🙂 Obsah balíčků se liší podle regionu i podle času. Všechny naše balíčky, které jsou pro maminky zdarma, připravujeme s láskou a co největší péčí. Bohužel jsme, ale závislí na množství vzorků a výrobků, které nám dodají naši partneři.

  47. Alžbět

    Dobrý den, až dnes jsem se registrovala a rezervovala si u Vás tento balíček, na email mi ale přišla zpráva, že balíček si mám vyzvednout do 25.9.2018, což bylo včera. Jak mám tedy teď postupovat?Kontaktovat paní uvedenou v emailu/centru, kde bych si měla balíček vyzvednout ?Mohla bych si ho vyzvednout již zítra,mam však nárok?. Děkuji za odpověď Alžběta K.

    1. maminka Lucie

      Pěkný den, aktuálně máme pokrytí zhruba 80% gynekologických ambulancí, proto máme počet alternativních distribučních míst omezen pouze na několik vybraných měst. Balíček si můžete vyzvednout vy nebo váš partner v jiném městě, než je vaše bydliště. Aktuálně jde o města – Chrudim, Hradec Králové, Ústí nad Orlicí, Znojmo, Beroun, Třinec,Heřmanův Městec, Ostrava, Plzeň, Zlín-Malenovice, Roudnice nad Labem, Břeclav, Olomouc, Prostějov, Vyškov, Příbram, Praha 11, Roudnice nad Labem, Benešov, České Budějovice, Děčín, Tišnov, Doubravice nad Svitavou, Rudná, Ústí nad Labem, Praha 1, Frýdek-Místek, Most, Ostrava, Náchod, Hrotovice, Bohumín, Velký Beranov, Trhové Sviny, Slavkov u Brna, Nové Město nad Metují, Nechanice, Nový Jičín, Brno-Husovice, Týniště nad Orlicí, Rychnov n.Kněžnou-Častolovice, Dubňany, Tanvald,

      Karlovy Vary
      Plzeň
      Blansko
      Těrlicko
      Rousínov
      Praha 14
      Olomouc
      Unhosť
      Lysá nad labem
      Neratovice
      Ústí nad Orlicí
      Mělník
      Žďár nad Sázavou
      Česká Lípa
      Pardubice

  48. r.holcmanova@gmail.com

    Dobrý den,

    navštěvuji G-centrum v Olomouci a jsem v 27. týdnu těhotenství, nic takového jsem od paní doktorky nedostala. Je možné to někde získat dodatečně?

    Děkuji za odpověď 🙂

    Hezký den

    Renáta

reklama

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě