Jak na pevné a ploché břicho bez diastázy či bolestí zad?

Právě břicho a záda dostávají v těhotenství nejvíce zabrat. Po porodu je tedy o to důležitější se břichu a zádům dostatečně věnovat, protože se jinak může velmi snadno stát, že i dlouhá léta od porodu vás bude trápit jak diastáza, tak bolesti zad.

Přitom stačí opravdu jen pár minut denně a břicho může být opět pevné a ploché a záda zároveň odolná a zdravá.

Zaměřte se na střed těla jako na KORZET

Je to úplně jednoduché. Představte si, že váš střed těla je jako KORZET, který máte nasazený uvnitř těla, přímo pod vašimi břišními svaly.

Dokud je tento KORZET zpevněný a utažený, břišní svaly jsou také pevné a ploché. Záda jsou pak velice odolná, a jelikož je pánevní dno součástí vašeho KORZETU, tak i to krásně funguje.

V průběhu těhotenství se ale tento KORZET stále více povoluje a roztahuje. Po porodu je v opravdu špatném stavu. Bohužel, ne vždy se s tím tělo vypořádá samo.

V mnoha případech totiž KORZET zůstává povolený

(To zejména buď po císaři nebo u žen, které rodily opakovaně)

Mnohdy i dlouhá léta po porodu a vše se postupně hroutí. Právě to je příčinou vašich potíží a jediné, co vás dělí od úžasných výsledků, je – efektivní způsob, jak KORZET opět zpevnit a utáhnout…

V opačném případě se připravte, že vaše potíže přetrvají. Bolesti zad budou stále výraznější. Břicho s diastázou vypouklejší a inkontinence častější…

Začněte těmi správnými cviky

Ne každý cvik vám může pomoci. Vlastně naprostá většina cviků, které znáte, vám může jedině uškodit. Plank, cviky na šikmé břišní svaly, vtahování břicha. Na to všechno zapomeňte.

Zapojte se zdarma do 7 denní cvičební výzvy a naučte se cviky, které vám mohou opravdu pomoci. Budete sama překvapená, co vše jste až doposud nejspíše cvičila nevhodně.

Možná právě toto cvičení vám chybělo ke zdravým zádům a hezkému břichu.

Registrujte se zdarma.

 

 

 

 

 

 

 

Sdílejte
Immunotrofina 2+1 zdarmaImmunotrofina 2+1 zdarmareklama

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě