Příběh pěstounky Martiny – 59. díl – Borisek odlétá

Pěstounka Martina

Máme všechno sbaleno a v noci nás čeká odlet na dovolenou do Egypta. To vidím jako jediné úskalí. Ale čas letu si nevybíráme, navíc jedeme 2 dospělé osoby, to přeci zvládneme.

Letiště

Večer už Boriska neukládám a čekáme na odjezd. Boriskovi připínám na ručku ztracenku – náramek s jeho jménem, mým jménem, telefonním číslem, číslem letu a cílovým letištěm. Ve 22 hodin přijíždí náš taxík a jedeme na letiště. Borisek cestou usíná. Po příjezdu na letiště ho budím, okamžitě se probírá a vypadá, že je už dostatečně vyspaný, snad až do rána. Jdeme se hned odbavit, je možnost přednostního odbavení pro rodiny s dětmi, rádi toho využíváme. Předáváme 3 kufry, můj o váze 10 kg, Boriska 6 kg a dcery 17 kg. Věci má ve stylu dvě šňůrky s kapesníčkem, to přeci nemůže vážit tolik 😊 Máme ještě dost času, takže na hodinku jdeme do KFC. Borisek tu uzobává hranolky a hraje si.

• Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 1
  • Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 2

Zábava s vozíčkem

Pak procházíme s batůžky první letištní kontrolou. Tam si půjčuji kočárko-vozíček pro Boriska a ten má zábavu na celou další dobu. Je po půlnoci a Borisek vůbec nevypadá, že by se mu chtělo spát. Procházíme další kontrolou. Mám s sebou kapsičky s přesnídávkou a jednu stále uzavřenou ½ litrovou láhev s pitím. Musím to sice vyložit na pás, ale bez problémů mi to nechávají. Mám s sebou podepsaný souhlas od rodičů, že souhlasí s vycestováním Boriska s ověřenými podpisy, navíc rozhodnutí soudu o svěření do mé péče, jak v originále, tak přeložené do angličtiny. Zatím to nikoho nezajímalo, ale já jsem klidná, že máme vše, co potřebujeme.

• Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 3
  • Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 4

Prospaný let

Kolem třičtvrtě na jednu nastupujeme do letadla Airbus A321. Borisek se zabavuje zkoumáním pásu a letových instrukcí. Chvilku po vzletu usíná. Pokládám mu mírně sedačku a krásně celou dobu spí. Někteří cestující dostávají objednané jídlo, já to ale nedoplácela, tak nedostáváme. Pokud bych měla zájem o teplé jídlo, tak nejlevněji vyšlo půl kilogramu řízků s přílohou – okurka, rajče, chléb za 300 Kč. Asi v polovině letu přichází letuška s nabídkou neperlivé vody, která je zdarma. Borisek stále spí, nebudím ho. Mám v paměti ještě dobu, kdy se před přistáním rozdávali bonbonky, nyní už ne.

• Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 5
  • Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 6

Hotel a moře

V 5 hodin přistáváme v Hurghadě, vidíme východ slunce. Borisek se okamžitě probírá, je čilý a sleduje cvrkot na letišti. Vyzvedáváme si kufry, přecházíme k autobusům a jedeme do hotelu. Tady vyplňujeme ubytovací karty a dostáváme náramky na ruku. Boriskovi vyměňuji ztracenkový náramek za hotelový a jdeme snídat. Je půl 7. Vyzvedáváme z jednoho kufru sbalenou tašku a jdeme k bazénům.

• Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 7
  • Příběh pěstounky Martiny - 59. díl - Borisek odlétá 8
vstoupit do galerie

Po 3 dotazech, v 11 hodin, ve 12 hodin a ve 13 hodin, v té době už i po obědě, dostáváme kartu od pokoje a jdeme se ubytovat. Borisek okamžitě usíná. V 15 hodin vstává a jdeme k moři. Borisek velmi rychle zjišťuje, že voda v moři je slaná a štípou z ní oči. Tady jsme až do 19 hodin, kdy je večeře. Kolem 21 hodiny všichni usínáme.

Byl to náročný den, ale na první pohled se nám tu moc líbí a věřím, že celý pobyt proběhne bez problémů a všichni budeme mít na co vzpomínat.

Sdílejte

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě