Poradna balíčky Happy Baby

Podívejte se, na co se nejčastěji maminky ptají

Máte dotaz na naše balíčky Happy Baby? Projděte si nejčastější otázky a odpovědi nebo položte dotaz vlastní.

  • Hezký den, omlouvám se, platba odešla 7.1.2020. V emailu mám pouze informaci, že byla přijata objednávka, ale nikde nevidím potvrzení platby. Balíček by měl dorazit cca za 3-4 týdny, je to tak? Děkuji. Literová

  • Hezký den, objednala jsem si všechny Vaše balíčky, ale bohužel se mi objednávku nepodařilo zaplatit. Můžete mi prosím poslat platební údaje?

  • Dobrý den,
    Chtěla jsem se zeptat, můj gynekolog (MuDr. Švamberk) s Vámi nespolupracuje (podle výpisu u Vás na stránkách), ale dostala jsem od něj desky HappyBaby, tak teď nevím jeslti dostanu i balíček v těhotenství nebo si ho mám sehnat na jiném distribučním místě. Děkuji za odpověď

  • Dobry den, muj gynekolog v vami nespolupracuje i kdyz jeho kolegyně ve vedlejší ordinaci ano. Mam nějak narok na palicek nebo ne? Děkuji

  • Dobry den, Také jsem nedostala žádný balíček u pediatra Mudr. Helena Gastová Prostějov a přitom jsem svou doktorku našla v seznamu nevíte, kde se stala chyba? Mojí malé byly 29.10.2020 2 roky, takže 6 měsíců měla ještě před spuštěním projektu Balíček u pediatra. Děkuji Peřinová

  • Dobrý den, v porodnici jsem neobdržela dárkový balíček, že prý je kvůli koronaviru nedostali. Na výdejní místo se teď po porodu nedostanu. Lze balíček obdržet poštou?

    Děkuji, Veronika

Zobrazit další dotazy

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě