Re: nedorazil balíček

Dobrý den, děkuji za odpověď. Ale tím pádem vám nefunguje správně registrace. Protože na té stránce, kterou jste poslala, jsem se registrovala ve 3 měsíci a tím, že nic nepřišlo, tak jsem pro jistotu provedla registraci na začátku tohoto týdne 2x. Můj lékař je doktor Paduch z města Žebrák. Zítra jdu k doktorovi, tak se ho zeptám znovu, ale minule nic neevidoval. Díky. 🙂 Simona

maminky Happy Baby

Dobrý den, Simono, tak dneska už u vás rezervaci balíčku vidím🙂Zřejmě se ta první nepodařila… Zkuste se na balíček u svého lékaře zeptat, případně se na nás obraťte, děkujeme.

Stále máte otázky

Sdílejte

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě