Obsah našich balíčků se liší v různých regionech a časových období. Vždy se ale snažíme pro vás zajistit co nejvíce vzorků, které vám v prvních měsících pomohou. Ukázky aktuálních vzorků, které do našich balíčků dáváme si můžete prohlédnout zde.

Happy Baby – balíček Já a moje miminko
annahyko@seznam.cz
Dobry den, nyni jsem porodila v Melniku, z kterym nespolupracujete. Je mozne vyzvednout v RC Mysak nebo Kasparku i v teto dobe? Dekuji za ingo
maminka Renata
Dobrý den,
bohužel nemáme přesnou informaci o tom, jak centra fungují. Některá totiž mají zavřeno, ale vydávají po domluvě pouze balíčky. Prosím zavolejte tam a domluvte se s nimi. Děkujeme.
Karolína P.
Dobrý večer, 9.1.2020 jsem si objednávala všechny balíčky 🙂 Kdy asi příjdou? děkuji za odpověď 🙂
maminka Renata
Dobrý den, dodací lhůta je cca 3 týdny. Děkujeme.
Zdendulililililinka@seznam.cz
Rodila jsem 30.12. A bohužel jsem balíček nedostala
maminka Renata
Dobrý den,
v které porodnici jste prosím rodila? Bohužel nespolupracujeme se 100 % porodnic v České republice. Konkrétně s námi nespolupracuje porodnice Neratovice, Mělník, Ústí nad Orlicí, Havířov a Uherské Hradiště. V těchto městech ale máme náhradní distribuční místa. Obraťte se prosím přímo na kolegyni Hanku Doležalovou (hana.dolezalova@happybaby.cz), pomůže vám zajistit balíček Já a moje miminko v některém z náhradních distribučních míst. Děkujeme.
Marus K.
Dobrý den.
Jsem v 35tt.a dosud jsem neobdržel balíček od své gynekoložky. Tvrdí že už nemají balíčky. Ale kamarádka obdržela jeden pytlík( a do pytle s ním), a pár věcí z vaší firmy, a druhá kamarádka obdržela celou dárkovou krabici kde bylo vše, i příručky.
Proč každá Pacientka dostává něco jiného???
maminka Renata
Dobrý den. Vaše gynekoložka s námi spolupracuje, ano? Balíčky gynekologové objednávají podle počtu registrovaných maminek. Pokud vám tvrdí, že již balíčky nemá, prosím obraťte se přímo na kolegyni Hanku (hana.dolezalova@happybaby.cz). Hanka se s gynekologem spojí a ověří, zda zadaný počet balíčků k objednání není třeba navýšit. Svůj balíček si můžete také zdarma vyzvednout v některém z našich náhradních distribučních míst (www.happybaby.cz/alternativni-distribuce).
Co se týče podoby balíčků, liší se regionálně i sezónně. Jejich aktuální obsah vám opět sdělí kolegyně Hanka. Nicméně nyní všechny maminky dostávají látkový sáček (A do pytle s tím). Krabice (růžovo-modrá) byla starým designem balíčku, který byl na počátku letošního roku zrušen. Kdy a kde jej kamarádka prosím dostala? Děkujeme.
Andrea R.
Dobrý den,
v porodnici jsem dostala Váš balíček, ale uvnitř byl jen vzorek Sudocremu a 0,5l Aquila vody. Nic víc 🙁 Opravdu tam mělo být jen to?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den!
Andy
maminka Renata
Dobrý den, Andreo,
prosím obraťte se na kolegyni Hanku (hana.dolezalova@happybaby.cz). Napište jí také v které porodnici jste rodila. Děkujeme.
Kateřina F.
Dobrý den,
v porodnici Jihlava jsme dostali váš balíček. Byla v něm chrastící včelka od firmy Lamaze, kterou jsme bohužel někde na procházce ztratili.:( Naše holčička si jí od prvních dní velice oblíbila, ale bohužel není nikde k sehnání. Chtěla bych se proto zeptat, zda by se dala zakoupit u vás? Předem děkuji za odpověď.
maminka Renata
Dobrý den Kateřino,
bohužel my hračky neprodáváme. Zkuste přímo e-shop learningtoys.cz
saidee@seznam.cz
Dobry den. Rodila jsem 28.7.2020 dostala jsem kufrik.
Manzel ho vyzvedl a mel odvezt domu.
Bohuzel, nikde neni ..nekde ho prostě ztratil.
Muzu si nekde balicek zakoupit ..je mi moc lito, ze jssm nezjistila co v nem je a vubec, ze ho nekde probendil ;( Dekuji Monika
maminka Renata
Dobrý den, Moniko,
na našich webových stránkách můžete balíček objednat online skrze alternativní distribuci. Balíčky budou opět dostupné do 3 týdnů. Děkujeme
MiniNiky
Dobrý den,
rodila jsem ve FN Brno 10.4. 2020 a žádný balíček jsem nedostala =(
maminka Renata
Dobrý den, obraťte se prosím na naši kolegyni Hanku Doležalovou (hana.dolezalova@happybaby.cz). Hanka prověří situaci (z jakého důvodu jste balíček nedostala) a poradí, jak dále postupovat.
Nikol S.
Dobrý den, chci se zeptat. Rodila jsem 8.7.2020 a porodnicky balíček jsem nedostala, jelikož jim došly a nové nedosly do té doby co jsem byla v porodnici. Je nějaká možnost získat tento balíček? Moc děkuji
maminka Renata
Dobrý den, Nikol,
obraťte se prosím na naši kolegyni Hanku (hana.dolezalova@happybaby.cz). Určitě spolu najdete řešení. Děkujeme
Zandy1979 Z.
Dobrý den balicek co sme teraz dostávali v porosnici bil dost chaby mam 5dite ale tento bil najchudobnejš. V roku 1999 bil sice v sk bil plny a k temu vyuzitelne vyrobky jak pro dite tak pro maminku.
maminka Renata
Dobrý den, obsah balíčků se mění v závislosti na tom, kteří výrobci chtějí vzorečky do kufříku vkládat. Děkujeme
Denisa K.
Dobrý den, chci se zeptat porodila jsem teď 17.6.2020 ale žádný balíček v porodnici jsem nedostala..😒 je nějaká možnost ho ještě někde dostat..? Děkuji za odpověď..
maminka Renata
Dobrý den, Deniso,
obraťte se prosím přímo na naši kolegyni Hanku (hana.dolezalova@happybaby.cz) a napište ji kdy a kde jste rodila. Hanka má na starost distribuci balíčků a komunikaci s lékaři, poradí vám jak dále postupovat a domluvíte se náhradním místě, kde si balíček vyzvednete. Děkujeme.
Kateřina G.
Dobrý den, mě by zajímalo, jestli jsou všechny kufříku obsahem stejné? Překvapilo mě, že v kufříku v porodnici nebyly žádné vzorky pro miminko. Byla tam balená voda, nějaké prospekty, publikace… ale pro miminko tam nic nebylo, což byla velká škoda.
maminka Renata
Dobrý den, Kateřino,
kufříky se mění v závislosti na tom, kteří výrobci chtějí svůj vzorek do kufříku umístit a do jakých lokalit.
MartinaJ.
Dobrý den. Jsem nastávající maminka a chtěla bych se zeptat, zda balíček před porodem a v porodnici dostanu jen tím, že jsem se u vás zaregistrovala, nebo proto musím ještě něco udělat? Děkuji za odpověď.
maminka Renata
Dobrý den, Martino,
balíček před porodem dostanete u svého gynekologa, pokud patří k lékařům, kteří s námi spolupracují https://happybaby.cz/gynekologove/. Jestli jste od něj doposud žádný balíček nedostala, požádejte o něj prosím sama. Pokud svého lékaře v seznamu nenajdete, můžete si balíček telefonicky rezervovat v některém z našich náhradních odběrných center https://happybaby.cz/alternativni-distribuce/. U balíčku v porodnici platí, že jej sestřičky dávají maminkám na pokoj po porodu, případně při propuštění z porodnice s miminkem domů. Spolupracujeme téměř se všemi českými porodnicemi. Dostupnost můžete ověřit zde: https://happybaby.cz/darkove-balicky/kde-balicky-ziskat/v-jake-porodnici-ziskam-balicek-happy-baby/. V případě, že by byl s balíčkem jakýkoliv problém, můžete se obrátit přímo na kolegyni Hanku, která má distribuci balíčků a komunikaci s lékaři na starost (hana.dolezalova@happybaby.cz). Děkujeme
Šárka N.
Dobrý den, dostala jsem balíček v porodnici. Jen mě zamrzlo že tam bylo sotva pár vzorků(rybilka, mýdlo, sanytol, sudocrem, suchý šampon a podložka s dudlíkem). Žádné slevové kupóny, nic moc. Byl velice chudý oproti balíčku z porodnice v roce 2018 ten byl o dost bohatší.
maminka Renata
Dobrý den, Šárko,
obsah našich balíčků se mění v závislosti na rozhodnutí a plánu výrobců (kam přesně chtějí vzorky či kupony umístit). Obecně v současné době spíše preferujeme vzorky pro maminky než kupony a letáčky. Z našich dlouhodobých zkušeností vyplynulo, že papírový obsah není maminkami využívaný. Slevové kupony si můžete stáhnout na našich webových stránkách, přímo tady: https://happybaby.cz/klub/