Vzorky v balíčku Happy Baby – Já a moje miminko

Obsah našich balíčků se liší v různých regionech a časových období. Vždy se ale snažíme pro vás zajistit co nejvíce vzorků, které vám v prvních měsících pomohou. Ukázky aktuálních vzorků, které do našich balíčků dáváme si můžete prohlédnout zde.

Happy Baby – balíček Já a moje miminko

Sdílejte
      1. Dana L.

        Děkuji 🙂

  1. Marek H.

    Dobry den, v porodnici sme dostali balicek, ktory ale nebol kompletny. Uz pri prevzati doma som si vsimol prelepenu ochrannu znamku na obale kufriku. Bol tam dudlik ale nebola tam lahvicka a kopec dalsich veci, iba same letaciky.

    Co je teda obsahom baliku? a ako mozem postupovat ked tam je polka veci a do porodnice uz nechcem chodit a obtazovat.
    Dakujem

    1. Kateřina – maminka Happy Baby

      Dobrý den, obsah balíčku se pravidelně mění, proto nemohu sdělit co mělo být obsahem právě vašeho balíčku. Co se týká lahviček, ty nejsou v každém balíčku, a do určitých porodnic – které podporují kojení je dodávat nemůžeme. Obsah balíčků s kompletním obsahem, který momentálně máme k dispozici, můžeme zaručit pouze přes naše stránky.

  2. Petra K.

    Dobrý den, v porodnici jsem kufřík sice dostala, ale rozhodně v něm nebylo to, co máte nafoceno na Vašich stránkách. Žádný vzorek Lenoru, Persilu, Sudokrém tam nebylo. Byl tam dudlík, kojenecká neperlivá voda a spooouusta papírů a letáků a slevových kuponů. Většina z toho stejně již byla prošlá 🙁 …..Tak jen takové info …. Děkuji, P.

    1. Kateřina – maminka Happy Baby

      Dobrý den, balíčky dodávané do porodnic se liší i dle obsahu podle toho zda je porodnice BFH, v tom případě zde nemůžeme vkládat dudlíky, kojenecké lahvičky apod. Balíčky jsou dodávané v pravidelném režimu, za jeho výdej ručí personál nemocnice. Pokud byl prošlý, bylo vhodné jej reklamovat přímo v porodnici, kde vám mohli vydat novější box. Obsah můžeme zasílat kompletní bez omezení pouze přes náš eshop, kde i ručíme za to, že balíčky jsou nové.

    1. Kateřina – maminka Happy Baby

      Dobrý den, seznam všech spolupracujících porodnic je na našich webových stránkách. Naše společnost dodává balíčky do spolupracujích porodnic, následné vydávání je zcela v kompetenci personálu. Balíčky můžete objednat i přes naše webové stránky.

  3. Jana K.

    Dobrý den,
    budu rodit v porodnici Motol a rodila jsem tam už před 4 roky ale žádný balíček mi tenkrát nedali a nedali ho ani jiným maminkám. Spíš mi přijde že to z těch balíčků vytahují a dávají k dispozici maminkám na pokoj (i když si myslím že by tohle mělo být k dispozici v porodnici normálně). Tak že si mám o balíček říct, když mi jej sami nedají?
    Děkuji

  4. Iveta V.

    Dobrý den, v lednu jsme rodila v porodnici v Bohunicích v Brně a kufřík jsem tam neobdržela. Stejně tak ani moje kamarádka, která tam rodila o 6 týdnů dříve. Je možné ty krásné balíčky ještě někde získat?

    1. Kateřina – maminka Happy Baby

      Dobrý den,

      pro maminky co nedostanou balíček standartní cestou měly by o něj zájem, nabízíme i možnost objednat si je přes náš eshop. V balíčku zasíláme kompketní sadu balíčků, tedy od začátku těhotenství, až do pediatrický, který se vydává v 6 měsících dítěte. Prosím podívejte se na naše stránky do klubu maminek.

    1. maminka Renata

      Dobrý den,

      v které porodnici jste prosím rodila? Bohužel nespolupracujeme se 100 % porodnic v České republice. Konkrétně s námi nespolupracuje porodnice Neratovice, Mělník, Ústí nad Orlicí, Havířov a Uherské Hradiště. V těchto městech ale máme náhradní distribuční místa. Obraťte se prosím přímo na kolegyni Hanku Doležalovou ([email protected]), pomůže vám zajistit balíček Já a moje miminko v některém z náhradních distribučních míst. Děkujeme.

  5. Marus K.

    Dobrý den.
    Jsem v 35tt.a dosud jsem neobdržel balíček od své gynekoložky. Tvrdí že už nemají balíčky. Ale kamarádka obdržela jeden pytlík( a do pytle s ním), a pár věcí z vaší firmy, a druhá kamarádka obdržela celou dárkovou krabici kde bylo vše, i příručky.
    Proč každá Pacientka dostává něco jiného???

    1. maminka Renata

      Dobrý den. Vaše gynekoložka s námi spolupracuje, ano? Balíčky gynekologové objednávají podle počtu registrovaných maminek. Pokud vám tvrdí, že již balíčky nemá, prosím obraťte se přímo na kolegyni Hanku ([email protected]). Hanka se s gynekologem spojí a ověří, zda zadaný počet balíčků k objednání není třeba navýšit. Svůj balíček si můžete také zdarma vyzvednout v některém z našich náhradních distribučních míst (www.happybaby.cz/alternativni-distribuce).
      Co se týče podoby balíčků, liší se regionálně i sezónně. Jejich aktuální obsah vám opět sdělí kolegyně Hanka. Nicméně nyní všechny maminky dostávají látkový sáček (A do pytle s tím). Krabice (růžovo-modrá) byla starým designem balíčku, který byl na počátku letošního roku zrušen. Kdy a kde jej kamarádka prosím dostala? Děkujeme.

  6. Kateřina F.

    Dobrý den,
    v porodnici Jihlava jsme dostali váš balíček. Byla v něm chrastící včelka od firmy Lamaze, kterou jsme bohužel někde na procházce ztratili.:( Naše holčička si jí od prvních dní velice oblíbila, ale bohužel není nikde k sehnání. Chtěla bych se proto zeptat, zda by se dala zakoupit u vás? Předem děkuji za odpověď.

  7. Nikol S.

    Dobrý den, chci se zeptat. Rodila jsem 8.7.2020 a porodnicky balíček jsem nedostala, jelikož jim došly a nové nedosly do té doby co jsem byla v porodnici. Je nějaká možnost získat tento balíček? Moc děkuji

    1. maminka Renata

      Dobrý den, Deniso,

      obraťte se prosím přímo na naši kolegyni Hanku ([email protected]) a napište ji kdy a kde jste rodila. Hanka má na starost distribuci balíčků a komunikaci s lékaři, poradí vám jak dále postupovat a domluvíte se náhradním místě, kde si balíček vyzvednete. Děkujeme.

  8. Kateřina G.

    Dobrý den, mě by zajímalo, jestli jsou všechny kufříku obsahem stejné? Překvapilo mě, že v kufříku v porodnici nebyly žádné vzorky pro miminko. Byla tam balená voda, nějaké prospekty, publikace… ale pro miminko tam nic nebylo, což byla velká škoda.

  9. MartinaJ.

    Dobrý den. Jsem nastávající maminka a chtěla bych se zeptat, zda balíček před porodem a v porodnici dostanu jen tím, že jsem se u vás zaregistrovala, nebo proto musím ještě něco udělat? Děkuji za odpověď.

    1. maminka Renata

      Dobrý den, Martino,

      balíček před porodem dostanete u svého gynekologa, pokud patří k lékařům, kteří s námi spolupracují https://happybaby.cz/gynekologove/. Jestli jste od něj doposud žádný balíček nedostala, požádejte o něj prosím sama. Pokud svého lékaře v seznamu nenajdete, můžete si balíček telefonicky rezervovat v některém z našich náhradních odběrných center https://happybaby.cz/alternativni-distribuce/. U balíčku v porodnici platí, že jej sestřičky dávají maminkám na pokoj po porodu, případně při propuštění z porodnice s miminkem domů. Spolupracujeme téměř se všemi českými porodnicemi. Dostupnost můžete ověřit zde: https://happybaby.cz/darkove-balicky/kde-balicky-ziskat/v-jake-porodnici-ziskam-balicek-happy-baby/. V případě, že by byl s balíčkem jakýkoliv problém, můžete se obrátit přímo na kolegyni Hanku, která má distribuci balíčků a komunikaci s lékaři na starost ([email protected]). Děkujeme

  10. Šárka N.

    Dobrý den, dostala jsem balíček v porodnici. Jen mě zamrzlo že tam bylo sotva pár vzorků(rybilka, mýdlo, sanytol, sudocrem, suchý šampon a podložka s dudlíkem). Žádné slevové kupóny, nic moc. Byl velice chudý oproti balíčku z porodnice v roce 2018 ten byl o dost bohatší.

    1. maminka Renata

      Dobrý den, Šárko,

      obsah našich balíčků se mění v závislosti na rozhodnutí a plánu výrobců (kam přesně chtějí vzorky či kupony umístit). Obecně v současné době spíše preferujeme vzorky pro maminky než kupony a letáčky. Z našich dlouhodobých zkušeností vyplynulo, že papírový obsah není maminkami využívaný. Slevové kupony si můžete stáhnout na našich webových stránkách, přímo tady: https://happybaby.cz/klub/

Ambasadorky-těhotné-červen-2022Ambasadorky-těhotné-červen-2022

Přihlášení

Na našich webových stránkách HappyBaby.cz používáme soubory cookie, abychom vám poskytli, co nejvíce pohodlí při jejich prohlížení. Kliknutím na „Souhlasím s použitím všech cookies“ vyjadřujete souhlas s použitím VŠECH souborů cookie. Můžete také pomocí nastavení poskytnout kontrolovaný souhlas nebo zamítnout použití cookies kromě nezbytných.

Povolit všechny cookies Nastavit cookies

Níže najdete kategorie cookies používané na našich webových stránkách, které můžete povolit nebo zakázat. Funkční cookies není možné zakázat, protože jsou pro bezproblémové procházení webu nezbytné. Vaše nastavení cookies je v budoucnu možné měnit pomocí odkazu v patičce webu.

Zavřít

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě