Nespavost v těhotenství

Těhotenská nespavost

Stává se vám, že probdíte několik nocí za sebou? Během posledních měsíců těhotenství je často obtížné spát, poněvadž bříško už je veliké a dítě se v něm pohybuje. Navíc máte stále větší strach z nadcházejícího porodu. Křeče a různé bolesti rovněž nepřispívají k zotavení a odpočinku.

Dodržujte tedy tyto rady:

  • Dejte si večer nějaké lehké jídlo.
  • Vyhněte se povzbuzujícím nápojům, jako je černý čaj nebo káva s kofeinem.
  • Než půjdete spát, dejte si horké mléko nebo čaj z lipového květu.
  • Uvolněte se ve vlažné koupeli.
  • Najděte si pohodlnou polohu ke spánku a podepřete si břicho polštářem.
  • Před tím, než půjdete spát, si udělejte malou procházku.
  • Promluvte si s někým o svých obavách, abyste měla čistou hlavu.

Pamatujte také na to, že váš spánek mohou narušit tzv. zemské proudy a podzemní prameny. Vědecké studie ukázaly, že tyto rušivé zóny působí na člověka negativně. Dlouhodobě mohou taková zatížení vést až k poruchám spánku a oslabit imunitní systém. Harmonické prostředí je tím nejlepším předpokladem, abyste se vy i vaše dítě cítili co nejlépe.

Sdílejte
Orbico - teploměr a nosní odsávačkaOrbico - teploměr a nosní odsávačkareklama

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě