Strašák jménem PMS

PMS

Téměř 80% žen pozoruje čtrnáct dnů před menstruací výraznou změnu nálad a tělesné změny. Může za to PMS tedy Premenstuální syndrom! Jak se ho přirozeně zbavit?

PMS může za vše!

Hormonální změny, které probíhají v této fázi cyklu mají vliv na mnoho věcí. Můžete cítit větší příval energie, ale také bolest zad, hlavy, větší chuť na sladké a celkově se cítit podrážděná. PMS může dokonce mít vliv na vaši paměť.

PMS

PMS

Tipy jak přirozeně zmírnit obtíže

  • Dbejte na to, co jíte – jezte lehká dobře stravitelná jídla v pravidelných intervalech. Zajistíte tak stálou hladinu cukru a předejdete podrážděnosti.
  • Citlivá prsa v průběhu PMS mohou být způsobena i vysokým podílem živočišných tuků. Nízkotučná dieta může v dlouhodobém horizontu dramaticky zlepšit jejich citlivost.
  • Pravidelná krátká procházka může zvýšit přirozenou hladinu hormonu štěstí ve vašem těle. Pomohou vám tak více relaxovat a uvolnit tělesnou bolest.
  • Ideálním cvičením je také jóga. Pomáhá vám najít stabilitu a vnitřní klid.
  • Káva, čaj, perlivé a slazené nápoje mohou přispívat k vyšší míře podrážděnosti.
  • Vitamín B6 v dávce 50-100 mikrogramů každý den v dlouhodobém hledisku pomáhá snížit negativní dopad PMS.
  • Pupalka dvouleté obsahující kyselinu linoleovou(GLA) je dalším trikem pro ty z vás, které trápí zvýšená citlivost prsou. 1-3 gramy oleje z pupalky dvouleté každý den, vám dokáže ulevit.

Všechny tyto tipy jsou účinné nejen pro snížení dopadu PMS, ale i pro celou vaši životosprávu. Většinu jejich účinků ale poznáte až po několika měsících.

V akutní fázi ale můžete vyzkoušet homeopatii nebo aromaterapii. Tyto přírodní formy léčby nezatíží váš organismus a jejich účinek je okamžitý.

 

Sdílejte
reklama

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě