Nespavost v těhotenství

Těhotenská nespavost

Stává se vám, že probdíte několik nocí za sebou? Během posledních měsíců těhotenství je často obtížné spát, poněvadž bříško už je veliké a dítě se v něm pohybuje. Navíc máte stále větší strach z nadcházejícího porodu. Křeče a různé bolesti rovněž nepřispívají k zotavení a odpočinku.

Dodržujte tedy tyto rady:

  • Dejte si večer nějaké lehké jídlo.
  • Vyhněte se povzbuzujícím nápojům, jako je černý čaj nebo káva s kofeinem.
  • Než půjdete spát, dejte si horké mléko nebo čaj z lipového květu.
  • Uvolněte se ve vlažné koupeli.
  • Najděte si pohodlnou polohu ke spánku a podepřete si břicho polštářem.
  • Před tím, než půjdete spát, si udělejte malou procházku.
  • Promluvte si s někým o svých obavách, abyste měla čistou hlavu.

Pamatujte také na to, že váš spánek mohou narušit tzv. zemské proudy a podzemní prameny. Vědecké studie ukázaly, že tyto rušivé zóny působí na člověka negativně. Dlouhodobě mohou taková zatížení vést až k poruchám spánku a oslabit imunitní systém. Harmonické prostředí je tím nejlepším předpokladem, abyste se vy i vaše dítě cítili co nejlépe.

Sdílejte

Přihlášení

Na našich webových stránkách HappyBaby.cz používáme soubory cookie, abychom vám poskytli, co nejvíce pohodlí při jejich prohlížení. Kliknutím na „Souhlasím s použitím všech cookies“ vyjadřujete souhlas s použitím VŠECH souborů cookie. Můžete také pomocí nastavení poskytnout kontrolovaný souhlas nebo zamítnout použití cookies kromě nezbytných.

Povolit všechny cookies Nastavit cookies

Níže najdete kategorie cookies používané na našich webových stránkách, které můžete povolit nebo zakázat. Funkční cookies není možné zakázat, protože jsou pro bezproblémové procházení webu nezbytné. Vaše nastavení cookies je v budoucnu možné měnit pomocí odkazu v patičce webu.

Zavřít

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě