Pět tipů a triků, jak znovu získat ztracenou motivaci

Cvičení s přáteli

Když jste mámou, je tu stále něco, co vás může od sportu odvádět. Mezi okamžiky, kdy děti jí a spí, často na vlastní potřeby nezbývá příliš času. Člověk se velmi rychle ocitne na sestupné spirále: Nedostatek pohybu oslabuje imunitní systém a vede k tomu, že se cítíte unaveně a nevyrovnaně. Zde vám nabídneme pět tipů a triků, které vám mohou pomoci znovu získat ztracenou motivaci.

1. Ranní ptáče dál doskáče

Naplánujte si vaši sportovní aktivitu na ráno nebo na brzké dopoledne. V tomto okamžiku je míra motivace nejvyšší. Kromě toho vám v průběhu dne často přibydou další úkoly, se kterými jste nepočítala. Plánovaný trénink by se tak na seznamu priorit mohl posunout až na spodní místo.

2. Termín tréninku si zaznamenejte do svého diáře

Tím, že termín budete mít zapsán v kalendáři, lépe zkoordinujete své další termíny a budete méně v pokušení přeložit sportovní aktivitu na jindy.

3. Sportujte společně s přáteli

Dohodněte se s přáteli na termínu, kdy půjdete společně sportovat – potom pro vás nebude tak snadné termín zrušit. Další alternativou je, že se připojíte k některé tréninkové skupině. Také toto vás bude závazně pozitivně motivovat. Důležité je, aby vám vaše sportovní nasazení vydrželo alespoň po dobu tří měsíců! Po uplynutí této doby už vám nebude připadat tak těžké vaše předsevzetí dodržet.

Nezapomeňte: Sportujete sama pro sebe, děláte to pro své tělo, svoji dobrou náladu a kondici. Buďte na sebe tvrdá, ale nezapomeňte se také odměnit!

4. Stanovte si realistický cíl

Pro motivaci je podstatné, abyste vašim tréninkům dala smysl a abyste váš cíl neztratila z očí. Můžete se například přihlásit na běžecké závody pořádané ve vašem okolí.

5. Noste oblečení, v kterém se cítíte dobře

Zvolte si pro váš trénink jakékoli oblečení, které nosíte ráda. Vaše chuť, předvést se jako sportovkyně, bude o to větší.

Uvědomte si, že sportem utužujete své zdraví – zejména trénink na čerstvém vzduchu dělá vašemu tělu dobře. Doplníte si přitom svoji denní dávku vitamínu D, posílíte váš imunitní systém a zároveň si tím zlepšíte náladu. Po sportu budete mít navíc méně potřebu konzumovat potraviny, po kterých se tloustne, což vaší postavě jen prospěje. Pravidelný pohyb dále zlepšuje kvalitu spánku, takže se navzdory přerušovaným nocím s vaším miminkem budete cítit více fit.

Sdílejte
BioGaia-LP-06-2024-clanekBioGaia-LP-06-2024-clanekreklama
Načítám
BioGaia-tipy-LP-2024BioGaia-tipy-LP-2024
reklama

Přihlášení

Na našich webových stránkách HappyBaby.cz používáme soubory cookie, abychom vám poskytli, co nejvíce pohodlí při jejich prohlížení. Kliknutím na „Souhlasím s použitím všech cookies“ vyjadřujete souhlas s použitím VŠECH souborů cookie. Můžete také pomocí nastavení poskytnout kontrolovaný souhlas nebo zamítnout použití cookies kromě nezbytných.

Povolit všechny cookies Nastavit cookies

Níže najdete kategorie cookies používané na našich webových stránkách, které můžete povolit nebo zakázat. Funkční cookies není možné zakázat, protože jsou pro bezproblémové procházení webu nezbytné. Vaše nastavení cookies je v budoucnu možné měnit pomocí odkazu v patičce webu.

Zavřít

Ukládám změny Odesílám
Uloženo Hotovo
Došlo k chybě Došlo k chybě

Milá , ve vašem profilu nemáte zaškrtnutý souhlas a tak se nemůžete účastnit žádných našich testování a soutěží. Změnit to můžete ZDE.